Як витягти максимум з вашого контент-маркетингу

Як витягти максимум з вашого контент-маркетингу

Творці контенту і маркетологи намагаються не відставати від стрімко розвиваючої індустрії. Дуже важливо створювати речі, які будуть знаходити відгук у аудиторії і, в той же час, забезпечувати прибуток.

Залучаючи відвідувачів, ви будуєте довіру, яка допомагає притягувати клієнтів і закривати продажу. Дотримуючись цих чотирьох практик використання контенту, можна збільшити свої маркетингові досягнення.

1. Об’ємний контент має більше значення для вашої аудиторії

Талановиті контент-маркетологи знають, що відвідувачі веб-сайтів найчастіше знаходять власні шляхи розв’язання будь-якої проблеми, або намагаються отримати більше інформації по якій-небудь темі. Вашим завданням є визначення цієї проблеми і грамотне уявлення свого продукту, пояснення або експертної думки.

Широкоформатний контент всебічно відповідає на питання і надає детальну допомогу, необхідну користувачам. Візуальні прийоми і відео не тільки краще втягують читачів, а й позбавляють від необхідності використовувати купу зайвого тексту.

2. Подружіться з інтерактивним контентом

Згідно з дослідженням Content Marketing Institute, 75 відсотків опитаних маркетологів планують в цьому році збільшити використання інтерактивного контенту для виконання складного завдання – персоналізації контенту. Орієнтований на користувачів досвід дуже корисний, оскільки дозволяє відвідувачам ваших ресурсів бачити результат, що задовольняє їх запити.

Лічильники, опитування і різні вікторини допомагають завоювати довіру аудиторії і часто призводять до більш великих угод і більшим продажам. Інтерактивна реклама та заклики до дії мають більш високий показник КЕП, а опитування, проведені перед заходами, привертають увагу. Ви можете впроваджувати інтерактивну інфографіку, створювати відео 360 ° або використовувати інші сучасні мультимедіа-засоби. Персоналізовані вікторини, що дозволяють користувачам випробувати себе або дізнатися про себе щось нове, стають популярним інструментом органічного трафіку і легко поширюються в соціальних мережах.

3. Використовуйте контент повторно для створення органічного трафіку

Ви можете легко видозмінювати, переробляти або розширювати будь-яку частину створеного вами контенту для вилучення з нього максимальної користі. Визначте найпопулярніші пости з якими ви можете працювати. Копніть глибше, опублікуйте додаткові матеріали по темі або поновіть оригінальний пост, використовуючи останні новини, тренди і дані. Додайте перехресні посилання на оригінальні і нові матеріали, щоб згенерувати справжній інтерес читачів до теми, тим самим повністю зануривши їх у дослідження даної області.

Ви також можете повторно використовувати популярний і сезонний контент, просуваючи його в соціальних мережах в потрібний час. Подумайте про те, як представити той же матеріал по-новому. Досить легко можна, наприклад, переробити старий блог в захоплюючу інфографіку або опублікувати серію ваших постів в форматі електронної книги або гайда.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *