Бізнес ідеї, інтернет магазин, заробіток в інтернеті

Як відкрити інтернет магазин

Сьогодні не потрібно володіти спеціальними знаннями програмування, щоб відкрити інтернет-магазин. Досить зареєструватися на безкоштовній платформі (за помірну плату) і відкрити свою точку. Поріг входу на цей ринок став вкрай низьким. Від цього він заповнився неякісними пропозиціями від невмілих ділків.

Основна робота тут криється в маркетингу і аналітиці. Якщо ви вмієте передбачати тренди, реалізовувати їх і думати аналітично, інтернет-магазин – хороший варіант для справи. Взагалі, якщо ви вмієте думати і хоч трохи ризикувати, краще йти в бізнес.

Бізнес ідеї, інтернет магазин, заробіток в інтернеті

Тепер ми онлайн торгівці

Насамперед, думаємо про себе. Які у нас інтереси? Що ми вміємо робити найкраще? Які сторони нашого життя ми б хотіли поліпшити? Виходячи з відповідей, складаємо список з 20 ніш. Головне, щоб нам самим було цікаво.

Зробили. Далі, пробиваємо ці ніші за ключовими словами в google trends і Яндекс Wordstat. Відзначаємо ті, де є явний висхідний тренд. Побіжно дивимося на конкурентів в кожній з ніш. Вони мають бути! Прибираємо свідомо провальні ідеї. На цю справу витрачаємо від 3 до 5 днів.

Після, аналізуємо. Оцінюємо їх за такими критеріями, як:

• Наявність постачальників.
• Поріг входу (повинен відповідати нашому бюджету)
• Наявність конкурентів хоч в якому-небудь вигляді
• Висока маржинальність товарів (кожен сам для себе визначає рамки)
• Чітко визначена ЦА
• Чистота по кармі
З усього списку залишаємо 3 – 5 ідей.

Далі, вибираємо ту, до якої найбільше лежить душа. Нехай в нашому випадку це будуть художні товари. Ринок чітко визначений, на одному блокноті можна заробляти від 20 до 200 грн, є постачальники, поріг входу суттєвий (для першої закупівлі можна обійтися 10 000 грн.), І справа, з одного боку, чисто по кармі.

Запускаємо!

Важний момент. Дилетантською вважається думка, що новий магазин може залучити клієнтів більш високим сервісом, ніж у лідерів ринку. Маячня. Лідери на те і стали лідерами, що у них кур’єр привозить замовлення день в день, популярні товари є завжди в наявності, а великі обороти дозволяють тримати мінімальну ціну.

Чи означає це, що ринок вже закритий? Зовсім ні. Зараз я підкину вам пару стратегій, завдяки яким можна вивести інтернет-магазин в топ. Ось вони:

1. Пропонуйте унікальний товар. Тобто, відкрити інтернет-магазин в обраному напрямку, але знайти пролом в асортименті крупняка і заповнити його своєю пропозицією. У прикладі з художніми виробами це можуть бути спеціальні пензлики для каліграфії від нового англійського бренду. Чому ні? Вагому конкурентну перевагу для цінителів мистецтва.

2. Ідіть в нішу, розгойдуючи якість. Той випадок, коли ринок товарів вже поділений, а у конкурентів є все, що потрібно. Як чинимо? Відкриваємо сайт по каліграфії. У нас може не бути унікальних товарів або спеціальних умов доставки. Але сам факт того, що ми працюємо тільки для каліграфів, підкуповує людей. А якщо ще розважати аудиторію в соц. мережах придатним авторським контентом, то успіх стає досяжним.

У нашому випадку, ми підемо в нішу. Я не побачив суттєвих конкурентів по каліграфії під час аналізу ринку, а попит з боку людей, з одного боку, є. Витрачаємо 1 – 2 дні на опрацювання назви, концепції, сегментації, позиціонування, логотипу, фірмового стилю і ЦА магазину.

Нехай в нашому випадку:

• Магазин називається «Ключ».
• Концепція: Ключ в каліграфію.
• Позиціонування: класична каліграфія.
• Сегмент: середній, вище середнього, так як мистецтво елітарне.
• ЦА: початківці в каліграфії дівчата від 20 до 30 років.
Усе. Ідейно магазин готовий. Залишилося придумати логотип і фірмовий стиль. Портрет тієї ж ЦА можна взяти у конкурентів в соц. мережах.

Далі, телефонуємо всім постачальникам. Шукаємо тих, у кого є кращі умови роботи і потрібні товари. Витрачаємо на це 1 – 2 дні.

Потім, відкриваємо групи в ВК, Instagram, Facebook і youtube. Красиво оформляємо їх під стиль магазину. На дизайн доведеться віддати від 3 000 до 10 000 грн., Це якщо робити по-хорошому. Так, звичайно, можна і в paint все наклепати.

Заповнюємо контентом групи в соц. мережах. Заповняємо групи тематичним, якісним і дуже придатним (!) контентом. Не лінуємося. Поки можна зосередитися тільки на ВК і Instagram. На вивчення ніші і пошук статей витрачаємо від 7 до 10 днів. Так хоча б почнемо розбиратися в каліграфії.

Після, запускаємо рекламу на наші групи. Витрачаємо на це від 1 000 до 5 000 грн. Набираємо критичну масу підписників в 100 чоловік. Повірте, якщо наш контент вартий, зробити це не так важко при вкладеннях від 2 000 грн.

Потім, відкриваємо інтернет-магазин технічно. Варіантів для цього безліч: безкоштовні платформи, безкоштовні движки, платні cms і купа ще чого. Я не буду витрачати час на налаштування аналітики, покупку домена, вибір хостингу, налаштування оплати, доставки та ін.

Як тільки відкрили свою точку, заповнюємо її товаром. Запитуємо нові прайс-листи товару у постачальників. Якщо грошей на закупівлю зовсім в обріз увесь текст пишемо самі. На це піде ще від 5 до 7 днів.

Розповідаємо про «Ключі» в наших групах, купуємо рекламу в тематичних спільнотах. Розрахунок такий, що на 1000 відвідувачів як мінімум 20 замовлень повинні бути. Перехід одного клієнта на сайт коштує 50 коп. Щоб залучити 1000, потрібно 500 грн. З одного замовлення заробляємо 50 грн. 20 замовлень по 50 грн. = Прибуток 500 грн. Виходимо на беззбитковість. Причому тут цифри в деяких місцях перебільшені в кращу сторону. Тобто, зрозуміло, таке собі заняття без потрібного обороту.

Бізнес ідеї, інтернет магазин, заробіток в інтернеті

Маркетинг

Замовлення не змусять себе довго чекати. Пару місяців можемо працювати в чорну. Це вже потім відкриємо ІП, укладемо договори з кур’єрськими службами, налаштуємо легальну систему оплати.

Отже, на відкриття знадобиться:

• Оплата створення магазину на шаблонному движку – від 200 до 10 000 грн.
• Послуги дизайнера – від 1 000 до 5 000 грн.
• Реклама – від 1 000 до 5 000 грн.
• Проїзд до постачальників – від 100 до 500 грн.
Разом, відкриття буде виходити нам від 2 300 до 20 500 грн.

В середньому, такі магазини, які відпрацювали свої 2 місяці, заробляють від 3 000 до 10 000 грн. в місяць. І тільки вже на 10 – 14 місяць роботи виходять на потрібні обороти і шестизначні прибутку. Хтось раніше, хтось пізніше. Тут все залежить від наших старань і обраної ніші.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *