Як відкрити інтернет-магазин в Instagram і створити лояльну аудиторію покупців?

Як відкрити інтернет-магазин в Instagram і створити лояльну аудиторію покупців?

Популярність мережі Інстаграм зростає з кожним днем, і зараз це не тільки зручний сервіс для публікації особистих фотографій, але і майданчик для ведення власного успішного бізнесу.

Перевагами Інстаграма є в його доступності і ефективності: для відкриття і розкручування бренду вам не знадобляться гроші, лише тільки доступ в Інтернет. Побачити ваші товари і послуги зможе багатомільйонна аудиторія читачів. Про те, що для цього необхідно зробити, читайте нижче.

З чого почати?

Перед тим, як створити свій інтернет-магазин, слід визначитися з товарами і послугами, які ви збираєтеся надавати. Найбільш запитувані напрямки в Інстаграмі – мода, косметика і кулінарія.

Слід пам’ятати, що величезною популярністю користуються оригінальні та унікальні речі, тому не зайвим буде доповнити ваш асортимент продукцією хенд-мейд. Важливо ознайомитися зі своїми «конкурентами», щоб не повторюватися і не дублювати однаковий асортимент, а створити оригінальний магазин.
Отже, ви визначилися з товаром.

Саме час приступити до реєстрації бізнес-аккаунта:

Придумайте цікаву назву: вонА повиннА бути такою, що запам’ятовується, при цьому повністю відповідати напрямку діяльності вашого магазину (не пишіть нескладний набір букв і цифр – вам буде дуже складно знайти потенційних покупців);

Надихніться історіями схожих майданчиків, знайдених через інтернет;

Створіть гарний логотип бренду і помістіть його на місце свого аватара;

Заповніть відомості про себе максимально корисною інформацією: короткий опис вашої діяльності, особисті дані і контакти, а також не забудьте вказати інформацію про те, як зробити замовлення і оплатити його;

Будьте креативними:

Придумуйте оригінальні пропозиції і незвичайні послуги;

Зробіть красиві фотографії продукції (бажано використовувати яскраве денне освітлення і нейтральний фон);

До речей додавайте повний і вичерпний опис: їх вартість, розміри, якість матеріал і терміни доставки;

Завжди заповнюйте хештеги, серед яких має бути назва вашого магазину – так покупцям буде легше знайти ваші товари;

Зареєструйтеся на порталі InSelly і прив’яжіть до нього свій аккаунт Інстаграм, додавайте до інших хештегом мітку #inselly – таким чином ви виведете свій товар на міжнародний рівень, і його побачить безліч людей.

Як відкрити інтернет-магазин в Instagram і створити лояльну аудиторію покупців?

Як оформити магазин в Інстаграм?

Важливу роль в просуванні грає асортимент магазину і його оформлення (всі публікації повинні бути однієї якості і стилю підтримуйте загальну концепцію зображень).

Побачивши ваші пости, передплатники повинні відразу ж зрозуміти, чиї вони;

Не засмічуйте стрічку передплатників непотрібною і зайвою інформацією;

Крім фото товарів додавайте інші картинки по темі (наприклад, якщо ви продаєте одяг, публікуйте сети з вашими речами або фото знаменитостей, одягнених в схожому стилі).

Зробіть красиві візитки і упаковку для товарів із зображенням вашого логотипу;
Якщо ви додаєте особисті зображення, оформляйте їх в стилі, що не відрізняються від загального стилю бренду;

Публікуйте милі ілюстрації та малюнки свого логотипу та товарів;

Популярні бренди світового класу дбають про історію і репутацію своєї марки і намагаються бути максимально відкритими зі своїми передплатниками, публікуючи фото своїх кращих працівників і розповідаючи про те, як проходять їхні робочі будні.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *