Відкриваємо барбершоп, перукарня, стрижки, зачіски

Як відкрити атмосферний барбершоп

Спеціально для вас Fix-life зібрав п’ять порад для тих, хто подумує відкрити барбершоп, і назвав головні цифри проекту.

1. Кращі ідеї для бізнесу криються в ваших дитячих мріях

Мені завжди хотілося бути сильним, бути першим, виглядати, як справжній чоловік. Мене це оточувало з дитинства: батько спортсмен, всі його друзі – майстри спорту, такі класні. Тому я цікавився всім, що стосувалося зовнішнього вигляду, будова тіла і т п. Можливо, це погано, але духовне завжди було для мене на другому плані.

Дитиною я вічно думав, що стрижуть мене по-уродски. Тільки років в дев’ять потрапив до хорошого майстра, вперше почав собі подобатися – і буквально через чотири візиту зрозумів, що теж хочу стригти людей. Я з дитинства грав з ножицями, любив спостерігати за процесом стрижки, але тут мене серйозно надихнуло.

Щоб стрижка виглядала добре, треба було навчитися робити укладку, і я займався цим цілими днями. Я ріс в провінційному місті в Україні, стильна стрижка там була чимось неймовірним, і незабаром до мене почали звертатися всі друзі. Виходить, в професії я з 11 років, а стрижу постійно – з 16.

2. Кращі співробітники працюють з вами, а не на вас

Є думка, що в бізнесі не буває друзів. Мені не хотілося б так думати . Всі говорять – ти не розумієш, ти ще молодий, всі вже через це пройшли. А я ні в якому разі не хочу працювати по-іншому. Якщо людина повністю прийняв мою реальність, їй вже не потрібно нічого пояснювати.

Простий приклад: у нас за барбершопом стежать всі. Чистота робочих місць, дезінфекція, своєчасна стерилізація інструментів – мені не доводиться це постійно контролювати. Працюємо однією командою, разом розвиваємося, вчимося один в одного.

3. Кращий інвестор – ваш партнер

Кажуть, гроші на бізнес можна або вкрасти, або отримати у спадок. Самостійно зібрати стартовий капітал складно. Навіть якщо вийде, будеш ставитися до нього з такою обережністю, що в підсумку швидше купиш квартиру, ніж відкриєш свою справу. Тому я за інвестиції.

У нас був невдалий досвід з інвестором, який так до всього докопувався, що з тим же успіхом я міг піти працювати в салон. Тому ми хотіли не просто спонсора, а повноцінного партнера, з яким можна працювати чітко, не лізучи до справи один одного.

З нашого досвіду, краще шукати інвесторів серед родичів або друзів: це допоможе згладити можливі промахи в підрахунках і багато в чому іншому. Коли правильна людина нарешті знайшлася, довго презентувати ідею не довелося: я свою справу знаю добре.

4. Мало просто стригти – створюйте атмосферу

Різниця між справжнім атмосфернм барбершопом і перукарнею – в нюансах. Можна зробити наймодніший лофт з цеглою, налупити дерева, але все одно стригти на потоці – з усіма цими «здрастуйте, ось наш адміністратор, а ось ваш майстер». А барбершоп – це клуб, місце зустрічі, де люди спілкуються, п’ють віскі.

У тому числі тому мені хотілося відійти від лофтового інтер’єру, звичних для більшості конкурентів. Ідея нашого приміщення в іншому. І у тебе повинна бути своя ідея а не просто стильний дизайн. Кращим варіантом буде, коли за дизайном стоїть якась історія.

Якщо відкриваєш барбершоп, просто щоб заробити бабок, – буде туфта. Те ж саме, якщо приходиш в цю сферу здалеку. Або просто подумуєш, а чи не замутити який-небудь модний бізнес. Щоб зробити щось варте, треба самому бути майстром, попрацювати спочатку у інших, може, з’їздити в Америку, подивитися фільми, увібрати цю культуру.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *