Як правильно робити націнку?

Як правильно робити націнку?

Власники бізнесу постійно ставлять перед собою питання, як правильно робити націнку на товар, що продається. Адже потрібно зробити так, щоб і ціна була прийнятною, і щоб був попит на товар, і в той час прибуток був більше. Тому, якщо дотримуватися всіх інструкцій, то можна зрозуміти, як відбувається управління вартістю товарів …

Як правильно робити націнку?

Для початку.

Потрібно оцінити розмір грошових затрат, які йдуть на закупівлю і виробництво товару. Також необхідно включити в суму витрати на заробітну плату працівникам, оренду приміщення, рекламу, комунальні платежі, не залежні від обсягу продаж.

Як тільки Ви будете знати, яка сума витрачається на одну одиницю продукції, то змінюючи розмір націнки, Ви зможете підрахувати, яка ж кількість товару Вам буде потрібно, щоб окупити постійні витрати. Враховуйте також Ваші можливості.

Перш ніж робити якісь розрахунки, потрібно точно визначитися з тим, чи зможете Ви в подальшому реалізувати таку кількість товарів за встановленою Вами ціною. На різні групи товарів робиться різна націнка. Націнка буде вище у того товару, який володіє гарною якістю і який не так часто купують люди. На товари першої необхідності і продукти харчування, націнка сама мінімальна. Тому що такі товари зустрічаються в кожному магазині і люди приблизно знають, якою має бути вартість.

Сміливо робіть націнку на ті товари, виробники яких не дуже відомі.

Можна також робити націнки на новинки. Перші кілька тижнів ці товари будуть сміливо розкуповуватися, поки люди не почнуть порівнювати ціни.
Коли Ви робите націнку, потрібно враховувати вартість товарів Вашого конкурента. Якщо Ви хочете збільшити обсяг продажів, то можна зробити націнку трохи нижче. Якщо вам цілком вистачає вашого постійного прибутку, то можна зробити націнку трохи більше.

Якщо Ви робите знижки і бонуси вашим постійним замовникам, то не забудьте включити ці витрати в розмір націнки на товар. Таким чином, Ви абсолютно нічого не втратите в грошах.

Якщо Ви платите податки, розмір яких залежить від обороту продукції, то для того, щоб убезпечити себе від збитків, слід додати процент платежу до розміру націнки.

Ось так управління вартістю товарів допоможе заробити прибуток і не залишитися в мінусах. За допомогою ось таких хитрощів, можна домогтися того, щоб покупці думали, що у вас низькі ціни. А ви при всьому цьому отримували вигоду від продажу.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *