Як покарати турфірму?

Як покарати турфірму?

ПИТАННЯ: Купив путівку на море в турфірмі поруч з будинком. Був задоволений і щасливий,готувався до чудової відпустки. І ось, приїхав на місце, на ділі виявилося, що готель взагалі не відповідає тому, що обіцяли. А в постільній білизні живуть клопи, які гризуть тебе ночами. Тисячу разів пошкодував, що поїхав. Розкажіть, як покарати турфірму?

Як покарати турфірму?

Відповідь: Даремно ти повірив обіцянкам!

Обіцянки нічого не значать і, головне, ніде і ніким не будуть прийняті як докази. Іншими словами, скаржитися буде безглуздо. Інша справа – договір з турфірмою, який точно буде прийнятий як доказ.

Отже, якщо в договорі був вказаний конкретний готель (а не просто його зірковість), а тебе привезли в інший, то твої вимоги до представника турфірми виконати зобов’язання за договором будуть правомірними. При цьому потрібно постаратися бути надзвичайно впевненим, спокійним і наполегливим. Запевняю тебе, що представник турфірми почне крутитися, як вуж на сковорідці. Припустимо, нічого у нього не вийде через брак місць в «твоєму готелі», тому тобі запропонують інший.

Який?

Вимагай надання готелю тієї ж категорії або навіть вище. Нехай селять тебе в більш дорогий готель і самі погашають різницю в ціні. Адже твоєї вини в цьому немає! Зазвичай же пропонують інший готель тієї ж категорії.

Що робити?

Напевно, доведеться погодитися, але тут же використовуй ситуацію на свою користь. Запропонуй представнику турфірми скласти акт про те, що тобі наданий інший готель. Акт складається у довільній формі. Сторони повинні його підписати, причому представник турфірми повинен не тільки розписатися, а й вказати свої посаду і прізвище. Буде непогано, якщо ти знайдеш пару свідків (бажано, зі свого міста), які теж підпишуть акт із зазначенням прізвищ та адреси проживання.

Припустимо, представник турфірми категорично відмовиться складати і підписувати акт. У цьому випадку папір треба все одно скласти і попросити свідків підписати його.

Навіщо складати акт, якщо надається готель тієї ж категорії? На всякий випадок. Справа в тому, що в наданому готелі, наприклад, можуть бути відсутні якісь послуги або ці послуги, на відміну від «твого готелю», будуть платними. До речі, не забувай у разі надання тобі такої послуги брати платіжний документ, на підставі якого ти будеш потім вимагати у турфірми відшкодування понесених витрат.

Якщо ж тобі запропонують готель нижчої категорії, і ти на нього погодишся, то акт потрібно скласти і обов’язково (обов’язково!) Вимагати у представника турфірми, щоб він його підписав. В іншому випадку, просто відмовляйся від пропозиції. У готелі, куди тебе привезуть, ти повинен після закінчення відпочинку в будь-якій формі зафіксувати факт свого проживання (отримати довідку, рахунок).

Якщо, як ти пишеш, в постільній білизні живуть клопи, які гризуть тебе ночами (жах!), то треба вимагати у адміністрації готелю заміну білизни та … складання відповідного акту. Думаю, вони відмовляться. Ти не опускай руки – складай в довільній формі відповідний акт і проси свідків підписати його.

«Відпочинеш», повернешся додому. Потрібно буде вирішити: якщо тобі був наданий готель тієї ж категорії, то чи варто звертатися з претензією до турфірмі?

Якщо ти поніс витрати за надання послуг, які були безкоштовними за договором з турфірмою, то, можливо, є сенс звернутися до останньої з претензією про відшкодування понесених витрат і компенсації моральної шкоди (це фізичні або моральні страждання). Витрати (за наявності платіжних документів), швидше за все, будуть відшкодовані (добровільно чи через суд), а розмір компенсації моральної шкоди буде мізерним.

Інша справа, якщо ти «відпочив» в готелі гіршої якості, ніж позначений у договорі з турфірмою. Тут вже, мабуть, точно доведеться звертатися з претензією. Претензія складається у довільній формі, до неї потрібно додати копії (оригінали знадобляться в суді, якщо до цього дійде) документів, які будуть складені або отримані тобою в готелі.

Не забудь про компенсацію моральної шкоди. Відправ претензію рекомендованим листом з повідомленням про вручення. Можна ще і відвезти претензію до турфірми, отримавши на її копії відмітку про вручення. Якщо претензія буде задоволена і ти отримаєш гроші – конфлікт вичерпано.

Якщо отримаєш негативну відповідь або турфірма «промовчить», то через 10 днів у тебе буде відкрита дорога до суду. Якщо ти зібрав зазначені вище докази, то спір, схоже, буде дозволений в твою користь та ще й з відшкодуванням судових витрат.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *