Головні уроки від підприємця з багаторічним досвідом запуску і розвитку стартапів.

Як не потрапити зі своїм проектом на кладовище стартапів

Головні уроки від підприємця з багаторічним досвідом запуску і розвитку стартапів.

Автор статті – Келлі Бертон, успішний підприємець з більш ніж 10-річним досвідом у запуску і розвитку стартапів.

Коли я запустила свій стартап в 2014 році, то не могла і подумати, що це буде вибуховий, але короткостроковий успіх. Я була авторитетним підприємцем, володіла успішною консалтинговою фірмою і мала чітку ідею. Проте, не дивлячись на всі мої зусилля, мій стартап зазнав невдачі.

Зараз, коли люди приходять до мене зі своїми ідеями для стартапу, перше що мені спадає на думку – «Хай буде з тобою Господь !», Тому що засновникам дуже складно усвідомити, яким складним може бути їхній шлях. Життя стартапу повне пасток і небезпек, які можуть пустити під укіс навіть самих підготовлених підприємців. Отже, поради для всіх тих, хто не хоче потрапити зі своїм проектом на кладовищіе стартапів від того, хто наступав на ці граблі.

Вивчайте свого споживача

Я створила свій стартап Bodyology виходячи зі своїх особистих потреб. Відчуваючи сильну пітливість через стан моєї щитовидної залози, я не могла знайти одяг, який міг би впоратися з моїми раптовими спалахами підвищення температури. З цієї причини в Bodyology я застосувала високоефективну технологію, яку зазвичай використовують в спортивному одязі, до щоденної, щоб жінки могли відчувати себе комфортно, навіть коли стає дуже жарко.

Це завжди здорово, коли ти можеш створити продукт виходячи з власних потреб, однак, необхідно враховувати і те, що ви не є своїм клієнтом. Як і ні ваші родичі і ні друзі.

Однією з моїх критичних помилок в запуску Bodyology було те, що я розробляла лінію продуктів грунтуючись на своїх власних перевагах, будучи переконаною, що я можу бути своїм найжорсткішим критиком. Я думала, що знаю свого клієнта, адже я проводила дослідження своєї цільової аудиторії . Але я не усвідомлювала, що існують і нюанси поведінки покупців, які не можна з’ясувати в звичайному дослідженні. У зв’язку з тим, що я не приділила цьому часу, я була приголомшена уподобаннями окремих клієнтів і подальшими труднощами.

Поставтеся серйозно до вивчення конкурентів

Якщо і є річ, яку я чула найчастіше від новачків в підставі стартапів, то це те, що у них немає будь-яких “реальних” конкурентів. Засновники стартапів часто вірять в те, що вони найпершими додумалися до своєї ідеї і є одними з небагатьох, якщо не єдиними, хто цим займається.

Я завжди слухаю і киваю на знак розуміння, тому що я була в такій же ситуації. Але чим довше я перебувала в бізнесі, тим швидше стала розуміти, що конкуренти існують – компанії, які займаються чимось схожим, якщо не тим же самим. Однак, вони були такими ж маленькими як і ми, і були просто нездатні стати чимось великим.

Повірте мені, у вас завжди були і будуть конкуренти. Навіть якщо ніхто не робить точно те ж саме, що і ви, існують компанії, які зможуть легко перебудуватися і робити це, якщо з’явиться необхідність. Тому, вивчаючи конкурентів, копайте глибше і ширше. Не бійтеся стикатися з ними і задавати питання тим, хто займається схожою справою і, нарешті, не будьте занадто стурбовані тим, щоб стати першими на ринку. Як то кажуть, якщо не можеш стати першим – стань кращим.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *