Вірусна реклама як спосіб просування

Вірусна реклама як спосіб просування

Створення по-справжньому якісної вірусної реклами вимагає ретельного продумування. В наші дні, звичайну людину складно чимось здивувати, тому, що б досягти успіху, необхідно розробити дійсно оригінальну ідею. В цьому розділі, я збираюся виявити кілька важливих моментів, які необхідно враховувати при створенні вірусного матеріалу.

Вірусна реклама може стати ефективною, якщо відповідатиме інтересам споживачів і допомагатиме у вирішенні їхніх проблем.

Тому головною її перевагою є те, що вона швидко запам’ятовується і, як вірус, передається від людини людині. Велику роль тут відіграє інтернет, так як, перш за все, він є комунікативним середовищем. Активне спілкування в соціальних мережах, формах, пересилання особистих повідомлень по електронній пошті, дозволяє користувачам обговорити актуальні новини або події, в тому числі і нову рекламу будь-якої продукції.

Так в чому ж полягає успіх вірусної реклами, та які критерії потрібно врахувати при її створенні?

Розробка нових креативних рішень, стратегії, на підставі якої можна буде залучити увагу, зачепити за живе і домогтися емоційного відгуку про рекламу – все це важливі складові успішної рекламної кампанії. Залучити таку увагу можна самими різними способами.

Мотивація.

Купівля – це дія, в основі якої лежать різні спонукальні мотиви. Зазвичай, наші потреби прості й нехитрі, вони спираються на проблеми нашого повсякденного життя. Однак, рекламістові необхідно враховувати те, що різноманітність потреб у різних соціальних чи демографічних групах можуть радикально відрізнятися. Більш того – можуть бути абсолютно протилежними. Будь-яка реклама, яка не враховує потребу тієї чи іншої аудиторії – це безглузда витрата часу і коштів компанії.

Потреба.

Потребу можна визначити як необхідність чи бажання того, що поки ще не отримано, в нашому випадку – те, що поки не придбано, не куплено. Як ми вже сказали, потреби бувають різні, як біологічні та матеріальні, так соціальні та духовні та багато, багато інших.

Звичайно, важко очікувати, що кожна створена вірусна реклама зможе домогтися великого успіху, але у всіх найбільш успішних і затребуваних рекламних кампаній є деякі загальні характеристики, які нам вдалося виявити в ході попереднього перегляду безлічі прикладів вірусної реклами.

Мною були виявлені і детально розглянуті 10 практичних порад про те, як можна домогтися успіху при створенні вірусної реклами:

1 Необхідно зацікавити і залучити аудиторію.

Також як і на телебаченні, активне залучення глядачів не менш важливо і в онлайн-просторі для забезпечення повторних переглядів і готовності переслати ролик друзям, а також для гарантії того, що глядачі не будуть йти з даного сайту на інші.

Для того щоб залучити аудиторію, у рекламодавців є багато різних креативних прийомів.
Приміром, використання дітей або тварин в вірусному ролику, нехитрий музичний супровід, який легко буде запам’ятати, і навіть, використання певної колірної гами, яка по різному може діяти на споживача, в залежності від суті рекламованого об’єкта.

2 Легкість розповсюдження.

Вірусна реклама не повинна викликати ніяких складнощів в розповсюдженні. Для цього, необхідно заздалегідь забезпечити «вірус» всіма необхідними технічними можливостями. Приміром, якщо запускати вірусне відео в інтернет, важливо завантажити його на сайт кшталт YouTube, який дозволить користувачеві додати його до себе на сторінку в соціальній мережі або в свій блог без зайвих проблем.

3 Реклама повинна бути приємною для перегляду.

Задоволення, отримане від перегляду – важливий фактор, оскільки позитивний відгук на рекламу забезпечує більш тривале перебування цієї реклами в пам’яті людини, а так само її подальше поширення.

4 Бренд повинен бути згаданий в рекламному повідомленні.

Реклама створюється для того, щоб впливати на споживача і міняти його ставлення до тієї чи іншої марки продукції. Саме тому бренд повинен бути згаданий в самій рекламі. Найчастіше, реклама робиться таким чином, що, незважаючи на  яскраві картинки і зміст, аудиторія часто і не підозрювала про що йде мова. У гонитві за успіхом, така вірусна реклама привертає увагу лише до свого змісту, а мета рекламістів залишається недосягнутою. Проте реклама бренду, який був так чи інакше представлений – найбільш продивляється, по всій видимості, через те, що це дозволяє аудиторії простіше знаходити її.

5 Можливе використання або згадка знаменитої особи в рекламі.

Хоча цей фактор не завжди має успіх, проте, відомо, що знаменитості відіграють велику роль в залученні уваги до реклами (Використовувати сучасний графічний дизайн). До того ж, така співпраця принесе додаткову популярність, як бренду, так і самої знаменитості.

6 Широкий посів вірусної реклами.

Говорячи простіше, посів – це область розповсюдження вірусної реклами. При використанні вірусної реклами у всесвітній павутині важливо як якість, так і канали розповсюдження. Необхідно заздалегідь розробити план просування реклами: як запустити її в мережу? Як споживачі дізнаються про неї, щоб згодом поширювати? В цьому випадку, великі маркетингові компанії вдаються до участі популярних соціальних мереж або блогів в просуванні своєї продукції.

7 Пошук реклами в мережі інтернет не повинен викликати складнощів.

Дуже важливо зробити процес пошуку реклами з інтернет мережі, якомога простіше. Найпростішим способом полегшити життя потенційним споживачам є використання простих найменувань, пов’язаних з найбільш яскравими рисами й особливостями вірусної реклами. Як правило, має сенс використовувати назву бренду в самій назві вірусної реклами.

8 Важливо не розчарувати аудиторію.

Якщо рекламна кампанія виявиться успішною, не варто забувати, що самі товари повинні бути на тому ж рівні, про який говорилося в рекламі. Інакше, наслідки легко уявити: зниження довіри до компанії-виробнику і зниження попиту на рекламований товар.

9 Контроль над проведенням рекламної кампанії.

Важливо відстежувати всі події, пов’язані з рекламною кампанією в мережі. Важливо переглядати відгуки авторитетних блогерів, повідомлення на форумах і так далі, щоб дізнатися, як аудиторія сприйняла запропонований вірусний матеріал.

10. Готовність до негативу.

Якщо рекламна кампанія виявиться неуспішною, необхідно заздалегідь продумати ходи для відступу. Це важливо для того, щоб від цього не постраждала репутація компанії та самого бренду.

Що ще потрібно для того, що б вірусна кампанія стала успішною?

По-перше, не варто забувати, що прорахувати успіх вірусної кампанії не можна. Тобто, запускаючи, скажімо, новий відеоролик, немає ніяких гарантій, що він стане вірусним. І з цим нічого не поробиш. Тим не менш, в силах рекламіста створити для нього основу і умови, при яких у даного ролика будуть найкращі шанси, щоб стати вірусним.

Ще один цікавий фактор, який може зіграти важливу роль в успішності вашої реклами – це колірна гамма, використовувана в рекламі. У багатьох країнах, різні колірні відтінки асоціюються у людей з різними речами, наприклад – червоний колір воліють більшість російських жінок. У країнах Латинської Америки, пурпурний колір асоціюється зі смертю, а в Японії білий колір – колір трауру.

Велику роботу в області сприйняття кольорів проробив відомий психолог – Макс Люшер. Він провів неймовірну безліч досліджень в області впливу різних відтінків на психологічний стан людини. Так, за його словами, наприклад, зелений колір викликає у людини почуття спокою, допомагає розслабитися і зняти напругу. Цей колір більшою мірою присутній в рекламах натуральних продуктів або овочів, так як у людини відразу виникає асоціація з живою природою, що дозволить йому зробити висновок про те, що товар якісний. В той же час, червоний колір підвищує кров’яний тиск, робить частішим пульс і дихання. Як правило, червоний колір – колір впевнених в собі людей. Але, в деяких випадках, надлишок червоного кольору призводить до подразнення та агресії.

При всьому при цьому не враховується різноманітність різних відтінків того чи іншого кольору, оскільки кожен з них несе в собі свій сенс і значення.

Якщо розглядати фактор успішності вірусної реклами більш просто, то для створення успішної вірусної кампанії потрібно усвідомити три важливих правила:

1 легкість поширення вірусної реклами;
2 швидкість і область розповсюдження;
3 новизна концепції \ ідеї.

Все це означає, що фахівці в області вірусного маркетингу, починаючи роботу над вірусним проектом, повинні, перш за все, мати ясний і реалістичний погляд на речі. Підводячи підсумок, важливо нагадати про те, що прорахувати успіх будь-якої вірусної реклами – неможливо, в якійсь мірі – певну роль тут грає – фактор удачі.

Вищевикладені пункти – допоможуть рекламістові створити основу для майбутньої вірусної реклами, але не варто очікувати занадто багато.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *