Уміння переконувати. Кілька технологій.

Уміння переконувати. Кілька технологій.

У сучасному житті, і, тим більше, на роботі, ми часто стикаємося з необхідністю переконати когось у своїй думці. Це може бути і клієнт, і колеги, і керівництво. Але вміти переконувати – це наука, і щоб її користуватися необхідно, хоча б, знати кілька простих технологій, які реально працюють. Навіть не треба бути великим фахівцем в психології, щоб уміти правильно доносити свою точку зору. Спробуйте наведені нижче способи і переконаєтеся.

(1) «Нога в двері».

Уявіть собі ситуацію, коли перед вами намагаються закрити двері. Інстинктивно людина, намагаючись протистояти цьому, вставляє в дверний отвір ногу. У такій ситуації проникнути всередину стає набагато простіше. Так і з переконанням. Допустите хоча б один раз, щоб на ваше прохання чоловік сказав «так». Погодившись хоча б на одну просту та вигідну йому пропозицію, людина стає більш відкритою, щоб прийняти іншу.

(2) «Лицем до лиця».

Протилежна методологія. Спочатку необхідно надати людині прохання, вимогу або пропозицію, як би сказане від третьої особи. Це прохання або пропозиція повинні бути свідомо неприйнятними і викликати бурхливе заперечення. Після проявленого негативного висловлювання, будь-яка інша альтернативна пропозицію буде розглядатися як протиставлення і має шанс бути прийнятою.

(3) «Задовольнити потреби».

Аргументуйте своє прохання, не тільки як свою, а й можливість для людини, яку просите. Найбільш часто, це соціальні потреби: бути успішним, бути знаменитим, бути в безпеці і т.д. Звичайно, таку потребу необхідно вміти виявити, тому технологія хороша для тих людей, яких ви хоч якось знаєте особисто.

(4) «Спровокувати потреби».

Найбільш складний спосіб, але також працюючий. Якщо у людини немає яскраво виявлених потреб (наприклад, він не пихатий, не особливо хвилюється, не тяжіє до слави), то їх можна акуратно спробувати створити. Характерний приклад, коли хлопець не звертає уваги на ту чи іншу дівчину, потрібно йому кілька разів сказати, що вона дивиться на нього з цікавістю, а коли той обертається – відводить погляд. Таким чином, стимулюється бажання познайомитися, якщо навіть раніше такого не було. Так і в створенні інших потреб.

Звичайно, як будь-яка технологія, технології переконання вимагають досвіду і практики, але ж вам це потрібно, чи не так? І скажіть, що ми вас в цьому не переконали.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *