Твій мотоклуб

Твій мотоклуб

Так, я знаю, що ти давно колесиш по країні на важкому sportster’i в пошуках таких же романтиків як і ти. Ти об’їздив вже десятка два мотоклубів, але всюди натикаєшся на одну і ту ж саму картину – купа товстих мужиків з немитими патлами, закутих у шкіру і давно невипрані джинси, вони бухають відчайдушно в місцевому барі клубу. І цьому мотосміттю плювати на романтику нічних доріг, що б’ється серце сталевого коня під ногами і сотні тисяч кілометрів разом, назустріч вітру і новим країнам.

Твій мотоклуб
І я знаю, що далеко не всі клуби схожі на збіговисько неандертальців на мотоциклах, але частенько це так. І якщо ти твердо вирішив піти по стопах «Нічних вовків» або «Hell’s Angels» і зібрати під крило брутальних, широких бороданів на потужних мотоциклах, з якими хоч навколо світу, хоч на стрілку клубів, вихід є – створи клуб. Тут-то ти ще й підзаробити можеш.

Перше, що ти повинен зробити!

Знайди старий клуб на цій території, і поговори з творцем про створення нового. Це не прогин перед вчорашніми п’яничками, а органічне співіснування в мотосередовищі. До того ж так трапляється, що старий і новий клуби об’єднуються і тобі не доведеться починати з нуля. Ну а алкашів з «квітами» та нашивками нового клубу можеш вигнати або дати час, щоб вони зав’язали з пійлом і не ганьбили молодий клуб. Більшість великих клубів мають сайт – вивчи його, щоб не переплутати місцевого мордоворота з президентом. До того ж твоя підкованість в історії клубу, в який ти прийшов, може потішити президенту і домогтися його лояльності буде простіше.

Ця умова обов’язково до виконання.

Історія знає безліч прикладів, коли майстерні, бари та гаражі нового клубу містично вигоряли всього за півроку, а місцева міліція / поліція тільки розводила руками. Ну або їх творець раптово ставав банкрутом. Таке частенько буває, якщо поліз проти старого клубу. У таких часто є відділення MG. MG – це мотобанди, що займаються переважно криміналом і приносить левову частку доходу клубу і вони не дозволять новим райдерам пхати носа в їхні справи. Так що краще все ж мати старі клуби в друзях, ніж боятися виїхати вночі на дорогу. Та й сам, без підтримки і ради досвідченого мотобрата, довго не протягнеш, так що допомога і підтримка ветеранів зайвими не будуть.

Тільки ти вирішуєш, як назвати свій клуб і як до нього ставитимуться в подальшому. Якщо в твоїй голові народилося щось на зразок «Денні півні» або «Банда скутеристів-старшокласників» тобі поки рано займатися власним клубом. Та й хто прийде в таке мотобратство, крім школоти на «Мінськ» і «Явах».

Твій мотоклуб
Наступним кроком для створення власного клубу стане створення «кольорів» – відмітних нашивок та емблем на широких спинах твоїх байкерів. Зроби кольори повністю авторською роботою. Найми дизайнера або попроси друга, який вміє малювати, виразити політ твоєї фантазії на папері.

Ретельно пропрацюй кольори, подумай над емоціями, які вони повинні викликати – страх, відчуття сили власника, відчуття швидкості, захоплення. Не економ на емблемах, зроби їх такими, якими ти сам хочеш їх бачити. Зроби символіки такими, щоб носити їх на плечах було гордістю і їх стиль відбивав політику клубу. Не використовуй у створенні кольорів старі емблеми мотобанди 60-х, не запозичує деталі з інших емблем або нашивок. Ці клуби вже зарекомендували себе і якщо ти не хочеш, щоб твій клуб плутали з кимось ще або ставилися до нього упереджено – займися емблемою всерйоз.

Придумай і напиши статут клубу.

Статут стане своєрідним кодексом честі для байкерів, які колесять під твоїми знаками, так що продумай все як слід. Тільки ти вирішуєш яким буде стиль клубу і хто в нього буде входити. Можеш включити до статуту пару пунктів з кодексу честі військових офіцерів – це тільки виділить тебе з сотень однакових клубів.

У статуті клубу ти можеш творити все, що завгодно. В межах розумного, звичайно. Не подобаються зелені позери на спортбайках? Відмінно! Заборони їм членство. Не подобаються засмальцьований і брудний одяг? Заборони вхід на територію клубу в невипраній «формі». Збери всі вершки байк-культури, перемани до себе всіх ветеранів та бороданів на харлеях, очоль самий крутий і сильний клуб в історії. Але май на увазі, щоб бути кращим, гнути правила за настроєм і вибирати кому дати членство, а кому ні погана ідея. Твій клуб повинен бути багатий на ступені, поїздки за твій рахунок, різні акції та благодійні пробіги. Хлопці не будуть терпіти твою дитячість тільки тому, що ти тут головний. Ти повинен показати байкерам за що тебе називають кращим і чому варто тебе терпіти. Тільки внески не задирай.

Визначся яким саме ти хочеш бачити свій клуб.

Якщо ти любиш зустрічний вітер, важкий туристичний байк під ногами, сотні кілометрів навколо і хочеш бачити навколо себе таких же надійних хлопців, готових вирушити з тобою хоч на край світу – створи Riders Club. У таких клубах люблять мотоподорож і не люблять строгих статутів. До речі дівчата в RC – повноправні члени клубу. Та й як же без рідних дам в далеких і чужих країнах?

Якщо ти хочеш піти по стопах Ангелів Пекла, зібрати під крило міцних, закутих у шкіру і татуювання гангстерів, громити ночами бари і наводити жах своєю зграєю на навколишні містечка, тобі підійде Moto Gang. Тільки без криміналу, мужик. Я не хочу, щоб в якості подяки за те, що я спробував надихнути тебе, ти прислав би до редакції голову мертвої повії. Серйозно.

Ну і класичний МС – Motorcycle Club. Строго впорядкована організація, складається з не менше шести байкерів. МС може займатися чим завгодно: від мирних покатушек по вихідних, до рекету та наркоторгівлі. Тут вже тільки тобі вирішувати. З недавнього часу МС трансформувався в МСС – Motor Cycles Club. Такий собі гурток любителів мотоциклів. Члени МСС збираються безцільно, для спільного дозвілля і не мають строгих правил поведінки, крім дорожніх правил. МСС не вимагає офіційної реєстрації і це скоріше звичайна група людей, яким подобаються мотоцикли.

Твій мотоклуб

Підсумок.

Яким буде твій клуб залежить тільки від тебе. Скажу тільки, що викотитися на офіційну арену буде простіше як «громадська організація» за інтересами. Правда доведеться пару раз на рік проводити різні акції та мотопробіг. Так, і не забудь прислати парочку квітів до редакції, ми теж не проти поганяти.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *