Що робити, якщо перерахували гроші не на той рахунок?

Що робити, якщо перерахували гроші не на той рахунок?

Будь-який власник банківських карт здійснює щодня безліч різних операцій, починаючи від зняття готівки та оплати покупок, закінчуючи оплатою послуг і переказом коштів. І, природно, бувають ситуації, коли в поспіху, при здійсненні однієї з операцій, ми можемо зробити помилку при введенні даних для оплати. Найпоширеніша ситуація – це помилковий переказ грошових коштів на чужу карту або поповнення рахунку чужого мобільного номера. Адже для того, щоб зробити такий платіж, досить помилитися всього лише в одній цифрі. Сьогодні ми поговоримо про те, що ж можна зробити в таких ситуаціях.

Помилковий платіж з карткового рахунку.

Що робити в такій ситуації? Відразу відзначимо, що повернути гроші можна далеко не завжди, тому що перевели ви їх самостійно. В першу чергу, слід звернутися в службу підтримки банку, з проханням про скасування переведення або його заморожування.

Багато банків, особливо під час пікових навантажень, обробляють платежі не відразу, а через деякий час, тому є шанс, що транзакція ще не була оброблена і дану операцію можна скасувати.

Помилковий платіж через термінал або касу

Якщо ви робили платіж через касу або банківський термінал, то час його обробки може бути набагато більше.

Найчастіше подібні платежі можуть оброблятися одноразово в кінці дня або ж на наступний день. В такому випадку повернути гроші простіше. Перш за все, необхідно звернутися до касира або власнику терміналу з проханням про скасування платежу або написати спеціальну заяву, яке буде підставою для скасування операції.

Якщо платіж вже був оброблений, то існує кілька варіантів подальшого розвитку подій:

Якщо була помилка в платіжних реквізитах (номер рахунку, код одержувача, МФО банку і т.п.), то такий платіж через кілька днів (як правило, від одного до трьох) буде повернуто з проханням перевірити реквізити отримувача переказу. У цьому випадку банк повинен зв’язатися з Вами і уточнити дані.

До речі, дуже часто при помилку в реквізитах одержувача такі транзакції залишаються необробленими, оскільки програмне забезпечення банку автоматично виявляє більшість помилок ще до відправлення платежу.

Якщо помилковий платіж був виконаний за існуючими реквізитами і успішно оброблений, ви можете звернутися безпосередньо до одержувача переказу з проханням повернути Вам гроші. Звичайно в даному випадку, все залежить від контрагента і його совісті.

Переклад на мобільний телефон

Якщо помилка при введенні номера карти досить рідкісне явище, то ось помилкове поповнення чужого мобільного телефону зустрічаються досить часто.

Перш за все, знаючи номер на який ви перевели кошти, ви можете зателефонувати і попросити повернути вам їх. Якщо людина «піде в глуху нєсознанку», можна пригрозити судом відповідно до Цивільного кодексу. Шанси, що одержувач одумається і повернеться на шлях істинний, досить високі.

Також ви можете звернутися в службу підтримки мобільного оператора і попросити повернути вам помилково перераховані гроші. У певних випадках оператори на це йдуть і повертають гроші в строк від 3 до 5 днів.

Платіж через електронні гроші (paypall, qiwi, webmoney, qiwi)

Якщо був проведений переклад на невірний гаманець, також є шанс повернути гроші. У деяких платіжних системах є служба підтримки, яка займається подібними питаннями. Тому для початку необхідно уточнити у того сервісу електронних грошей, яким ви користуєтеся, чи є в принципі така можливість. Для цього потрібно звернутися в клієнтську службу і отримати відповідні інструкції.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *