Реклама на Ютуб

Реклама на Ютуб

YouTube на даний момент є найбільшим місцем для розміщення відеофайлів всього інтернету. Саме тому до нього проявляють такий великий інтерес багато рекламодавців, так як реклама розміщена на ютубі, здатна значно збільшувати продажі і приносити прибуток, адже її подивиться величезна аудиторія. У свою чергу, завдяки цьому, власники ютуб-каналів також можуть непогано заробити.

Хто замовляє рекламу на ютуб?

Слід зазначити, що існує досить велика кількість форматів такої реклами, кожен з яких може бути доречною в тому чи іншому випадку. Різні рекламодавці вибирають різні формати для просування, в залежності від їх цілей і завдань. Давайте ж розберемо, хто в наш час замовляє рекламу на ютубі.

Великі і всесвітньо відомі бренди, розраховані на загальносвітову аудиторію. Такі монстри витрачають на рекламу величезні суми і роблять ставку на найширший таргетинг.

Представники Шоу-бізнесу, так як ютуб ставати все більше і більшою альтернативою для телебачення, тому і просувати тих чи інших виконавців за допомогою ютуба, стає значно простіше і ефективніше.

Стартапи і нові сервіси. Коли відбувається запуск нового сервісу, йому просто необхідна хороша реклама, для того, щоб отримати початкову аудиторію. Ютуб для цього є дуже хорошим засобом, який здатен залучити велику кількість відвідувачів у швидкі терміни.

Всілякий бізнес, для якого цей відеохостинг є можливістю залучити більшу аудиторію до своїх послуг або товарів, про які можна зняти хороший відеоролик.

Окремий товар, який необхідний в той чи інший момент. Яскравим прикладом можуть бути подарунки на 8 березня, реклама яких розрахована на чоловіків.

Взаємодія з аудиторією, що дозволяє нагадувати про ті чи інші акції, які проходять в інтернет-магазинах або ще де-небудь.

Підвищення продажів, за рахунок залучення покупців з тематичних відео.

Основні переваги реклами на ютуб

Реклама на youtube здатна мати дуже хороший ефект, не в останню чергу завдяки такій речі як таргетинг, який дозволяє краще вибрати цільову аудиторію. Тому при проведенні рекламних компаній, слід дуже серйозно підходить до цього моменту. Припустимо, якщо відео має таргетинг для жінок, яким від 20 до 35 років, має назву Знижки на взуття і одяг, воно буде популярнішим ніж відео Знижки на взуття.

Яким чином реклама може бути розміщена на youtube?

Варіант відеомережі, що має на увазі показ оголошень на сторінках youtube, або ж відтворенні реклами в самому відео;

Варіант пошукової в мережі, коли та чи інша реклама демонструється у вигляді відповіді на той чи інший запит.

Не всі формати реклами, однаково хороші для будь-якого виду бізнесу. Тому, дуже важливо підбирати кожен формат під конкретну бізнес-діяльність. На даний момент, є цілий ряд цікавих форматів реклами.

In-stray

В цьому випадку рекламний ролик проглядається перед початком відтворення відео, у користувача є можливість його пропустити. Ролик оплачується лише в тому випадку, якщо його переглянули не менше 30 секунд, якщо довжина ролика менше, то тоді його повинні подивитися повністю.

Такий формат відмінно підходить в тому випадку, коли є необхідність охопити більшу аудиторію. Найчастіше використовується при просуванні товарів і послуг у великому і середньому бізнесі, також може активно використовуватися в шоу-бізнесі, при рекламі окремих товарів, при рекламі певних брендів і в деяких інших випадках.

Реклама такого формату коштує досить дешево, однак, додаткові витрати зазвичай йдуть на створення якісних рекламних роликів.

In-display

Такий формат має на увазі показ відеоролика на сторінці разом з відео. У тому випадку якщо користувач клацне по рекламному ролику, то перегляд буде зарахований. Принцип роботи такої реклами досить сильно нагадує показ банерів на сайтах. Такий формат дуже непоганий в поєднанні In-Stream причому навіть непрофесійне відео, може отримати дуже непогану конверсію.

In-search

У разі цього формату, рекламне відео буде показано або над результатами пошуку, або праворуч. Перегляд зарахується, якщо користувач просто клацне по відео. У такій рекламі в якості таргетингу найкраще використовують ключові слова. Тобто рекламодавець додає ключові слова, за якими має йти пошук і відео починає програватися при відповідних запитах користувачів.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *