Прямі трансляції як новий інструмент маркетингу, Instagram, YouTube, соц мережі

Прямі трансляції як новий інструмент маркетингу

Прямі трансляції стають обов’язковим до використання інструментом в середовищі цифрового маркетингу. Завдяки Instagram, YouTube та інших конкуруючим майданчиків стався прорив в розробці контенту, що підвищує соціальну присутність і лояльність до бренду під час прямого ефіру.

Немає нічого дивного в тому, що соціальні мережі стали приділяти велику увагу розвитку прямих трансляцій. Вони хочуть, щоб відео в реальному часі було дуже ефективним інструментом маркетингу. Хочуть використовувати його для забезпечення більш глибокої залученості з боку брендів, які, можливо, в майбутньому будуть платити за можливість вести свої ефіри.

Одним з найбільш важливих результатів прямих трансляцій є те, що вони ліквідують пробіл між клієнтами і компаніями, зближують їх і дозволяють взаємодіяти набагато тісніше. По суті, ця стратегія відео-маркетингу повертає нас до часу, коли ми могли фізично і емоційно взаємодіяти з живими людьми, що представляють наші улюблені бренди.

У наші дні, завдяки сучасним технологіям, дуже легко втратити реальний зв’язок з людьми, не кажучи вже про бренди. У міру того як роздрібний бізнес йде на спад, а онлайн-шопінг стрімко розвивається, маркетологи впроваджують і адаптуються до нових стратегій цифрового маркетингу. Прямі трансляції підтримують конкурентоспроможність продуктів і послуг, а також забезпечують постійну присутність в життя споживачів.

Як вибрати час для спілкування?

На даний момент ми всі розуміємо переваги цього інструменту. Питання в тому, який час є ідеальним для виходу в ефір? А коли уникати його використання? Реальність така, що цей інструмент маркетингу швидко розвивається, тому правила його використання будуть продовжувати змінюватися. Але на сьогоднішній день є деякі аспекти і тонкощі, які вже досить добре вивчені.

Наприклад, знання того, коли у вашої цільової аудиторії є вільний час для перегляду, вкрай важливо для проведення успішної трансляції. Ви хочете бути впевнені в тому, що ваша аудиторія готова подивитися вашу трансляцію і бажаєте отримати максимальну кількість глядачів.

Неділя і понеділок є кращими днями для проведення прямих трансляцій. Статистично доведено, що саме в ці дні найбільшу кількість людей борознять простори Інтернету і робить покупки в онлайн-магазинах.

Однак все залежить від того, хто ваші клієнти і як ваша аудиторія користується Інтернетом. Якщо це, в основному доросла аудиторія, то вам слід запускати свої прямі трансляції після закінчення робочого дня в будні дні. Якщо це студенти, ви можете вийти в ефір в суботу, коли у них багато вільного часу.

У будь-якому випадку, уникайте раннього ранку. Більшість людей не можуть взаємодіяти в цей час. Дуже важливо проводити власні дослідження і вивчати свій ринок, тоді ви зможете запускати трансляції в найзручніший для вашої аудиторії час.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *