Просування в соціальних мережах

Просування в соціальних мережах

Як домогтися максимуму від просування в соц. мережах і не допускати грубих помилок?

1. Визначтеся, що публікувати

Одна із поширених помилок багатьох компаній у тому, що вони публікують тільки новини компанії. Але ж це нікому не цікаво. Публікуйте цікавий для читачів контент, той, яким вони захочуть ділитися.

Нехай це буде анекдот, який розповів ген. директор на нараді або прикольне випадкове фото працівника, або ж просто новини, взяті з ЗМІ з вашої тематики. Вибір величезний. Головне – різноманітність.

Не треба зациклюватися, наприклад, тільки на картинках або анекдотах. Але ще, що важливо – не робіть пости занадто часто. Компанії досить 1-3 рази на день, а медійним майданчикам та ЗМІ до 10 постів в день.

2. Не забувайте про коментарі

Навіщо виходити в соціальні мережі, якщо ви не збираєтеся спілкуватись? Це ж саме собі суперечити. Не забувайте про коментарі. Спілкування зі своїми читачами і клієнтами – це одне з найважливішого, що є в соц. медійному маркетингу. Спілкуйтеся з читачами, створюйте теми для обговорень, діліться новинами, порадами, допомагайте вирішувати які-небудь питання, жартуйте.

3. Гори спаму в коментарях

Чистите спам в коментарях. Багато компаній взагалі забувають про це.

4. Робота з негативом

Всім ніколи не догодиш і поступово у вас будуть з’являтися негативні передплатники. Це нормально! Головне – це не відповідати негативом у відповідь.

Краще в офіційній формі розмовляти з такими читачами, а за відверту грубість чи образу напишіть у відповідь, що у зв’язку з цим ви відправили його в чорний список на певний строк і, власне внесіть в бан-лист. Таким чином інші читачі оцінять це по заслугах, бо ви вчинили розумно і не нагрубили у відповідь, а ввічливо покарали хама і поставили його в кут :).

5. Не видаляйте негативні відгуки

Іноді негативні відгуки працюють краще позитивних. Якщо ви швидко на нього відреагуєте і виправите, то, на що був залишений цей відгук, то позитивних отримаєте ще більше.

6. Працюйте над активністю

Намагайтеся робити цікаві опитування, проводити легкі конкурси для своїх передплатників. Деколи не потрібний дорогий приз, а головне, щоб конкурс був цікавий, а призу достатньо символічного.

7. Не шкодуйте часу на соціальний маркетинг

Соціальні мережі їдять багато часу не тільки у ваших читачів, але і у вас теж. Мало приходити в групу раз в день. Необхідно бути найактивнішим читачем і закликати до активності інших.

8. Рекламуйте себе

Зрозуміло, що багато передплатників не дізнаються про вас самостійно. Скрізь необхідна реклама. Звичайно ви можете скористатися таргетованною рекламою, але це не завжди дешево, а іноді і захмарно дорого ((Пишіть адмінам інших груп, щоб вони розмістили інформацію про вас. Можливо, хтось піде на бартер, якщо ви взаємно розмістіть інформацію про нього, а комусь потрібно буде заплатити.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *