Правила ефективної роботи

Правила ефективної роботи

У цьому пості я постараюся підняти одну з найскладніших тем – робота. Упевнений, що кожен чоловік на певному етапі свого розвитку, стикався з труднощами відповіді на, здавалося б, просте питання: що таке робота і навіщо вона потрібна в принципі?

Правила ефективної роботи

Якщо Ви розцінюєте роботу як місце, де платять гроші для задоволення Ваших скромних потреб, далеко Ви не підете.
Абстрагуємося від поняття роботи і подумаємо, що приносить Вам задоволення в будь-який час доби, чим Ви готові займатися 24 години на добу, не відчуваючи втоми і не дивлячись на настрій? Упевнений, що багато хто зараз подумали про секс, але я говорю про хобі.
Так ось де криється ключ успіху: зробіть свою роботу хобі!
Повірте, в будь-якій роботі, навіть самій примітивній, можна знайти щось цікаве.
Постарайтеся налаштувати себе на отримання задоволення від роботи.
Постараюся тезисно описати основні твердження, дотримуючись яких, Ви просунетеся на шляху до успіху:

1. Хто рано встає тому ….

Приїжджайте на роботу рано. У цьому є маса плюсів. По-перше менше пробок, але якщо навіть Ви встали в пробку – Ви не встигнете. У багатьох компаніях запізнення на роботу – порушення корпоративної культури. Співробітник компанії, що спізнюється на роботу, неминуче відчуває стрес. Стрес не найкращий початок дня. 30 хвилин до початку робочого дня цілком достатньо щоб випити чашку кави, що бадьорить і налаштуватися на роботу. Якщо Ви в плині тривалого часу будете з’являтися на роботі раніше своїх колег – це помітить керівництво. В цьому є ще один бонус: у Вас з’явиться можливість запізнитися і на це закриють очі.

2. Бережіть спину

Налаштуйте своє робоче крісло так, щоб ноги твердо стояли на землі, утворюючи прямий кут в колінах, а спина перебувала у вертикальному положенні. Відкинутися на спинку можна даючи відпочивати очам від комп’ютера. Раз на годину обов’язково вставайте з крісла і розминайте спину. Ніколи не розвалюйтеся в кріслі, це шкідливо і виглядає по ідіотськи.

3. Бережіть серце

Будьте обережні з кавою. Кава має підбадьорливий ефект тільки в обмеженій кількості (2-3 невеликих кружки в день), все інше зайве навантаження на серце. Пийте тільки натуральна кава. Якщо Ваша компанія не розорилася на офісну кавоварку, принесіть на роботу свою, це покаже, що Ви не готові сьорбати кінську сечу і знаєте толк в каві, а також зможете пригощати дівчат із сусідніх відділів.
Слідкуйте за тим, скільки Ви курите, будьте впевнені що Ваші колеги не палять і рахуючи викурені Вами сигарети. В ідеалі, курити три рази на день: початок дня, обід, кінець дня. Якщо ж Ви димите як потяг, курите не частіше ніж раз в 2 години. Якщо Ви будете палити більше, оточуючі вважатимуть що Ви або нероба, або хворий. Після куріння обов’язково освіжайте рот і мийте руки. Не паліть у громадських курилках інакше від Вас буде сильно пахнути тютюном.

4. Тримайте свій робочий стіл в чистоті

Читайте пост “Зокрема: робочий стіл”.

5. Тримайтеся особняком

Не беріть участі в часових обговореннях колег в курилці, чи не підхоплюйте тупі жарти. Не користуйтеся icq.

6. На війні як на війні

Якщо Ви вирішили домогтися успіху, то Вам необхідно засвоїти, що бізнес це війна і виживає в цій війні не стільки сильний скільки безпринципний. Керівник, що обідає з Вами кожен день і панібратськи грюкання Вас по плечу, зіллє Вас при першій же зручній нагоді, особливо якщо Ви більш компетентні. Час, коли в керівнім складі компанії стояли “гідні” люди, минув. Корпоративна культура багатьох сучасних компаній побудована на свояцтві. Для того щоб пробитися нагору, необхідно спілкуватися з правильними людьми. Дружба залишилася на дитячому майданчику.

7. Не псуйте відносини

Бізнес круги дуже малі і зіпсовані відносини з кволеньким прищавим пацаном з сусіднього відділу, може поставити хрест на Вашій кар’єрі через 5 – 10 років, коли Ви зустрінетеся з ним за столом переговорів всього Вашого життя.

8. Не перевантажуйтеся

Не робіть 100 справ одночасно – Ви запорите їх усі. Постарайтеся розставити пріоритети і вирішувати питання послідовно. Роботи ніколи не стане менше. Якщо Ви відчуваєте втому – відпочиньте. Не перевантажуйте себе, інакше якість Вашої роботи різко впаде і ви зіпсуєте здоров’я. Не сидіть на роботі допізна. Є дуже хороше твердження: якщо співробітник кожен день затримується на роботі, це означає дві речі: або його начальник придурок, або співробітник нероба.

9. На роботу як на свято

На роботі треба виглядати добре, як би Ви не провели вечір. Ваші колеги не повинні споглядати на Вашу пом’яту сорочку, яка свідчить про ночівлю вдалечині від будинку або наївне дурнувате мрійливе обличчя, яке буває у чоловіка, який згадує про нічні перемогах. І будь ласка до 18:00 не розслабляйте вузол краватки і не закочуйте рукава, Ви ж не Обама.

10. Будьте ввічливим

Вітайтеся з усіма першим, не обов’язково за руку, але нагородити людину доброзичливим нахилом голови обов’язково. Обов’язково вітайтеся з усіма, будь то президент компанії або прибиральниця. Зарозумілість не в пошані.

11. Будьте джентльменом

Чи не що так не красить чоловіка в жіночому колективі, як прояви джентльменства. Будьте ввічливі, пропускайте даму вперед.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *