Марка аксесуарів. Рюкзаки на замовлення. Рюкзаки ручної роботи

Ідея для власного бізнесу. Марка аксесуарів

З рюкзаками справа йде так. Якщо хочеться в виробництво, є організаторські здібності, є досвід в легкій промисловість, є зайві 50 000 – 100 000 грн. і свіжа для ринку ідея, то цим можна і потрібно займатися.

Зараз на підйомі тренд з вуличною модою. І він нікуди не піде в найближчі 3 – 4 роки. Навпаки. Покупці, які раніше вибирали зухвалі бренди, дорослішають, і віддають перевагу більш стриманим варіантів. Тому ідея з портфелями і сумками в їх класичному розумінні зайде добре. Я так думаю. Але можу помилятися.

Чому саме сумки?

Виробників аксесуарів за визначенням менше, ніж нових і «незалежних» марок одягу. Інтелект творців і покупців вищий. Тому тут не вийде взяти бланковий портфель, наліпити на нього термотрансферний напис «Юра, ми все втратили» і позиціонуватися як «андеграунд марка незалежної молоді». Це так не працює .

А ось так 4 – 5 років тому з футболками б прокатали. Тільки назватися варто було б «Супутником …» і приписати до нього число. Наприклад, дату свого народження .

Коротше, вирішено: тепер ми «вітчизняний бренд аксесуарів».

Але таких – тисячі. Китайських в тому числі. Тому будемо позиціонувати себе як «Український бренд практичних аксесуарів». Так краще, але все одно не вистачає конкретики. Додаємо: «Київський бренд практичних аксесуарів для молодих людей, натхненний естетикою сучасного міста». Готово! Це наша концепція. Зберігаємо її. Звертаємося до неї, коли будемо приймати складні рішення. Кажу зі свого досвіду.

Китайський бренд українських аксессуаров Ідея є.

Що далі? Правильно – ЦА. Кому це нахрін потрібно? По-хорошому, нікому. Але в сьогоднішньому світі реклами можна все.

Качаємо атмосферні картинки з фотобанків, щоб потім не було проблем з авторськими правами. І крутимо оголошення в Таргеті ВК.

Тестуємо аудиторію.

На сторінці пишемо: «Наша мета – нести гроші в свій будинок і користь людям. Наш варіант – почати виробництво рюкзаків у Львові. Концепція полягає в тому, що ми будемо змішувати класичний стиль з дизайнерським поданням сучасного міста. Якщо вам цікава ця ідея, залиште тут свою пошту. Ми повідомимо вам про відкриття і зробимо хорошу знижку, як першим покупцям ».
Спочатку тести з чоловіками 18 – 20 років. Дивимося конверсію. Далі, по дівчатам того ж віку. І так далі підвищуємо до 30 – 35 років, поки не зрозуміємо нашу ЦА. На тести піде від 2 000 до 4 000 грн. Можна ще налаштувати Метрику, але це кожен дивиться по своїх силах. ЦА визначили, концепція є. Добре. Можна відкривати блог хоч на тому ж WordPress. У ньому ми будемо описувати всі кроки відкриття бренду.

Після, аналізуємо показники. Скільки людей перейшло на сторінку, скільки залишили свою пошту і т.д. Якщо в результаті з конверсією все ок, діємо далі.

Нам важливо заздалегідь скласти фінансову модель компанії. Спрогнозувати кількість продажів, середній чек, кількість відвідувачів в день, конверсію і т.д. Інакше, підемо в жорсткі мінуса за фактом.

Так як грошей у нас досить по визначенню, але не з надлишком, і ми хочемо зробити відразу все чітко, то розраховуємо на B2B сегмент. Зараз поясню чому.

Во-перше, якісні тканини та фурнітура замовляються тільки оптом. Знайти ту ж кордуру в місцевих магазинах просто нереально. Максимум, на що ми можемо розраховувати, це на стокові матеріали. Але тоді собівартість продукту полетить в космос до Юри і «андеграундним маркам». Навіть для тестів такий варіант не підходить. Ну зробимо ми 5 портфелів. Віддамо за матеріали 5 – 7 000 грн. в магазині елітних тканин. За індивідуальний пошив ще попросять 5 000 грн. І отримаємо ми не продукт, а гівно. Я так робив. Не треба так.

По-друге, зробити відразу кілька моделей портфелів ми не зможемо. Грошей вистачить максимум на гуртове пошиття однієї сумки. І буде у нас роздрібний магазин з двома – трьома товарами. Куди це годиться? Правильно – в топку! Тому будемо працювати через партнерів.

По-третє, нам потрібні зв’язки з досвідченими гравцями. А хто, як не роздріб, знає потреби покупців? Ось тому-то і розраховуємо на партнерство з магазинами.

Всі викладки не забуваємо писати в блог компанії і посилено рекламувати його по всій Україні. Є? Добре.

Збираємо команду.

Нам знадобляться контакти невеликого ательє, швейного виробництва, графічного дизайнера, фотографа, фотомоделі і фотостудії. Саме проблемне в цьому списку – знайти гарне ательє. Визначається це дуже просто. Якщо конструктор каже: «Так ніхто не робить. Міняйте модель », то це ательє – гівно. Якщо «Правильно це зробити ось так», то це гарне ательє. Знайшли подібного партнера? Зберігаємо його. Дорожимо ним. І не підводимо.

Тут ми проведимо велику частину часу. Зі швейним виробництвом потрібно домовлятися заздалегідь. Найчастіше, це радянські підприємства з збереженим режимом управління. Тому замовленнями вони завантажені на місяці вперед. Місце собі потрібно викроювати заздалегідь. Оптимальний варіант для нас – потрапити до них через 6 тижнів. Зберігаємо контакти 5 – 6 виробництв. Коли будемо показувати готовий ескіз рюкзака, частина відсіється сама собою. Не у всіх знайдуться потрібні машини для виробництва.

Далі, куримо бамбук.

І створюємо дизайн рюкзака. У нас це повинен бути практичний міський аксесуар, який не страшно і через паркан кинути, і можна ноутбук покласти. Малюємо. Під цю справу шукаємо художника модельєра. Цей же чоловік допоможе нам вибрати тканини.

Як я зазвичай шукаю людей в команду.

Обираю десяток тематичних груп ВК. Відкриваю підписників. І шукаю профіль людини, яка мені видасться найбільш компетентною. Пишу з пропозицією про роботу. З 10 людей як мінімум один зацікавиться. З 20 хоча б 1 погодиться. Ось так.

З ескізами йдемо в ательє. Нам коректують їх і підказують, як краще використовувати матеріали. Адже ми ж звернулися в хороше ательє.

Далі складаємо фінансовий план. Скільки тканини потрібно на розробку одного портфеля, яка ціна за погонний метр, скільки коштує доставка, який буде товарний залишок, скільки рюкзаків піде по знижці і т.д. На цьому моменті проколюється більшість підприємців. Але ми взялися за портфелі.

Значить наш інтелект за визначенням вище середнього. І ми здатні заздалегідь прорахувати ризики.

Потім, купуємо тканини в роздробі. З них ми зробимо зразок портфеля. Зараз головне – затвердити модель. Так що під цю справу підійде будь-яка технічна тканина і фурнітура.

З матеріалами повертаємося в ательє. Ми залишаємо замовлення на розробку портфеля і створення лекал для масового виробництва. Тим часом, рекламуємо блог компанії і відкриваємо ВП. Інакше магазини по реалізації з нами працювати не будуть.

Головне – зробити якісно. Ще дізнаємося в ательє, які матеріали використовувати для портфелів і де їх знайти. Замовляємо зразки тканин поштою у постачальників. Складаємо список магазинів по Україні. У них будуть продаватися наші портфелі. Розклад такий, що з 100 магазинів 10 погодяться працювати з нами на реалізацію. Цього буде досить. Попередньо домовляємося на роботу.

Тепер, займаємося дизайном.

Продумуємо фірмовий стиль бренду. Ми залишаємо замовлення графічного дизайнера на розробку логотипу. Розповідаємо йому про всю задумом. Ще просимо зробити дизайн составники, бірок і картонних ярликів для портфелів. З досвіду скажу, що так вийде довше, але набагато дешевше.

Тим часом, отримуємо пробний варіант портфеля. Коригуємо модель і відправляємо знову на пошиття. В цей час замовляємо матеріали оптом і точно домовляємося зі швейним виробництвом про терміни та обсяги роботи. Отримуємо кінцевий варіант. Оплачуємо роботу ательє.

Поки чекаємо матеріалів, залишаємо замовлення того ж графічного дизайнера на створення групи-магазину ВК і оформлення блогу компанії. Забираємо тканини з транспортної компанії. Відвозимо на швейне виробництво усе барахло. Нам все це шиють. Отримуємо готовий продукт. Рано радіємо. На цьому наші муки не закінчуються.

Далі, домовляємося з фотостудією, фотомоделлю і фотографом на проведення зйомки. Знімаємо лукбук. Знову звертаємося до дизайнера за розробкою лукбука-комерційної пропозиції. Розсилаємо його в ЗМІ про моду. Зв’язуємося знову з роздрібними магазинами з приводу реалізації наших товарів. І наші результати летять у гору.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *