Трафарет для шовкографії, апарат для шовкографії, футболки, бізнес, магазин

Ідея для твого бізнесу. Відкриття крафтового магазину одягу

Я довго думав, як назвати цю статтю. І не придумав нічого кращого, ніж провести аналогію в назві з крафтового пивом 🙂

Конкуренція серед магазинів вуличного одягу висока. Щоб перемагати, треба відрізнятися і про це ти зможеш більше прочитати тут.26 Мені особисто було б цікаво не просто купити одяг улюбленого бренду, а у такій компанії, яка в чомусь краща за інших.

Якщо я – власник подібного бізнесу, як виживати на fashion ринку?

Мій варіант – додати в концепцію магазину дію, яка була б:

1.Інтуітівно зрозумілим для людей
2.Запам’ятовувалась, тобто несла б позитивні емоції
3.Персональна для людини
І якого біса, більше ні в
  кого. Цією дією може стати шовкографія.

Уявімо ситуацію. Ми відкрили незвичайний магазин одягу в популярному місці. Нехай це буде бульвар. Або торговий центр. У нас є багато-багато футболок різних фасонів. А ще купа світшотів, майок, трусів і інших речей без малюнків. Весняним сонячним днем до нас заходить молодий хлопець, який цінує новий досвід і хоче відрізнятися від інших.

Можливо, він вже одягається в магазинах західних брендів, але всі моделі «під копірку» йому вже порядком набридли. Він в пошуках чогось принципово нового. Він звертається до нас. На вході його зустрічає дівчина – консультант магазину, і каже: «Рада бачити тебе тут! Вибирай будь-яку модель худі і друкуй на ній малюнок он у тому кутку. У нас там є апарат для шовкографії. Бери трафарет з фарбами і за допомогою того чувака-консультанта наноси будь-який малюнок, який захочеш. Буде зроблено для тебе особисто ».

І все, у людини зносить голову від такого підходу. Відмовляти дівчині вже незручно, та й відчути себе fashion-дизайнером хоч раз в житті хочеться. Зрештою, навіть мені віддати 500 грн. за досвід не шкода. А якщо ще робити все під своїм брендом, то з цього може вийти непоганий бізнес.

На касі радуємо бонусною програмою, кава і посмішкою дівчини, яка зустріла покупця.

Трафарет для шовкографії, апарат для шовкографії, футболки, бізнес, магазин

Трафарет для шовкографії.

Очевідно, що як мінімум половина всіх цільових відвідувачів розповість про це друзям. А ми відповімо на відгук людини в Instagram або ВК і запропонуємо йому зайти ще раз, адже у нас тільки-тільки вийшла осіння колекція, новий рецепт кави з лікером і з’явилися інші консультанти ...

По-моєму, це хороша ідея. Але коли я запропонував її в якості поста в одну з груп ВК з посиланням на наш канал, мене не прийняли. Мовляв, це все інфантильні мрії, нічого не вийде, хлопець. Світ не настільки хороший …

Проте, продовжую.

Як це все організувати?

Для чинного оффлайн магазину вуличної моди це не проблема.

Купимо апарат для шовкографії. Ручні коштують від 4 000 за старі, до 25 000 грн за нові. Плюс ще зробимо дизайни принтів. На роботу ілюстратора піде від 5 000 – 10 000 грн.

Додамо сюди витрати на фарби і створення трафаретів. На цій піде ще до 7 000 грн.

Разом можна вкластися в 40 000 – 70 000 грн. Беру грошей з запасом, тому що в новій справі може трапитися всяке.

Якщо зараз у нас нічого немає, то чинимо так.

По-перше, аналізуємо попит на одяг вуличної моди в нашому місті. Робимо Лендінг, відправляємо його в місцеве «підслухано …», отримуємо заявки, вважаємо. Якщо конверсія радує нас, діємо далі.

По-друге, дивимося на конкурентів. Як вони відрізняються, як масштабують, який тримають асортимент і отримують середній чек, які у них слабкі і сильні сторони, що ми можемо протиставити їх перевагам? Коротше, аналізуємо ринок.

Далі, складаємо фінансову модель за прикладом конкурентів. Закладаємо витрати на старт, рахуємо середню виручку, кількість замовлень в день, прибуток і т.д.

Потім, складаємо бізнес-план. Пишемо, який магазин ми хочемо відкрити, що для цього потрібно, чому ми будемо робити саме так, скільки грошей нам на це потрібно. Загалом, пакуємо нашу ідею.

З бізнес-планом напрошуємося на консультацію до досвідченої людини. Підійде будь-який підприємець з модної індустрії в місті. Просто збираємо список 10 – 20 телефонів людей і дзвонимо кожному. Просимо дати нам платний або безкоштовний відгук про ідею. Як мінімум 1 погодиться.

Коригуємо плани. І переходимо до дій. Складаємо по кроках порядок того, як буде відбуватися відкриття магазину: де ми купимо меблі, де візьмемо площу в оренду, яких співробітників наймемо, де візьмемо гроші і т.д.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *