Де шукати гроші на свій проект?

Де шукати гроші на свій проект?

Що робити, якщо є відмінна ідея, злагоджена команда і для втілення мрії потрібні тільки гроші? Можна спробувати взяти кредит або знайти інвестора, а можна викласти відео з поданням проекту і пару скетчів на Kickstarter і зібрати гроші або принаймні стати знаменитим. Fix-life вивчив питання, поговорив з тими, хто допомагає командам на Kickstarter, і тими, хто домігся успіху.

Збираємо на своєму сайті

Якщо у Вашій команді вже є лояльної аудиторії і ви не хочете користуватися сторонніми сервісами для краудфандінга, то можна почати збір коштів на своєму сайті.

Валерій Корнєєв, Алекс Лапшин І Артем Толстобров організували збір коштів на поїздку для зйомки документального фільму про японську анімацію на базі власного онлайн-магазину store.otaku.ru Reanimedia.

Вони зібрали втричі більше коштів ніж очікували, бо вже мали аудиторію, готову заплатити: «Першим нашим проектом був збір коштів на ліцензування в Росії аніме-фільму” Ловці забутих голосів “Макото Сінком – це було в травні 2011 року. Жоден з російських аналогів “кікстартера” тоді ще не встав на ноги, а іноземні не були сумісні з нашими реаліями, так що використання власної платформи було єдиним можливим варіантом ».

Запорука успіху

На питання, чим був обумовлений успіх проекту, творці відповідають: «Значним кредитом довіри, яким глядачі наділяють Reanimedia. Компанія не перший рік видає в Росії аніме на дисках, займається кінопрокатом, працює з ТБ, при цьому намагається дотримуватися японських галузевих стандартів якості. Все це дозволяє встановлювати і підтримувати добрі відносини з компаніями і людьми в Японії, що здорово допомагає в організації зйомок та інтерв’ю. Аудиторія наших релізів, можливо, не надто широка, зате дуже лояльна, і ми їй безмежно вдячні ».

Для зйомок документального фільму про японську анімацію команда летить до Японії вже вдруге. Спонсорам наданий кошторис витрат першої поїздки.

Микола Бабин Відкрив краудфандінг-сайт Imin.fm, щоб «всім світом» збирати гроші на організацію концертів закордонних груп. В інтерв’ю сайту The Village він розповідає: «Все почалося з The National. Це було пару років тому: до нас дійшла інсайдерська інформація, що їх хочуть привезти на один великий фестиваль, але до асигнованої суми не вистачало близько 7000 доларів.

Ми подумали: “Блін, всього 7000 доларів відділяє нас від концерту улюбленої групи”, – і почали шукати рішення. Скинутися з друзями виявилося занадто накладно, і все провалилося. Але ідея фанатських зборів здалася цікавою. … Трохи пізніше ми дізналися, що в Бразилії є щось подібне – сайт Queremos.com.br. За час свого існування хлопці привезли 40 груп, у тому числі The XX, The Kooks, Blink 182 та інші, досить топові ». За рік компанія привезла вже двох артистів – The Big Pink і Ramona Falls.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *