Чим відрізняється група від пабліка ВКонтакті?

Чим відрізняється група від пабліка ВКонтакті?

На дане питання можуть відповісти лише одиниці. Хоча це питання не таке важливе, особливо якщо ви використовуєте свою сторінку Вконтакті у розважальних цілях, але все ж в деяких випадках це знати обов’язково.

Якщо ви вирішили зайнятися розкручуванням спільноти, то постане питання, яким чином оформити її: як групу або паблік? І це відіграє важливу роль. Тому варто розглянути основні відмінності, а також як вони впливають на просування спільноти.

Ключові переваги груп перед пабліком ВК

Оформлення і додаткові розділи в групах

Дійсно, оформлення пабліка і групи має певні відмінності. У групі, наприклад, такі розділи як обговорення, аудіозаписи, фотоальбоми та ін. Знаходяться вгорі стрічки.

Що це дає? Якщо ви щось продаєте через співтовариство ВКонтакте, то це зручно, так як фотографії товарів, а також обговорення питань, пов’язаних з ними, відразу кидаються в очі.

Групи більше підходять для продажів

Крім того, недавня функція, яка з’явилася в групах, а саме розділ «товари» робить групи більш привабливою для продажу. У паблік розділ «товари» відсутній. Крім того, фотоальбоми, обговорення та ін. Розділи там знаходяться не на самому видному місці. Вони розташовуються праворуч під основною аватаркою спільноти, тому щоб побачити все найцікавіше, людині необхідно погортати сторінку.

У групах ВКонтакті є можливість участі аудиторії в наповненні групи контентом

Якщо ваше просування пов’язано з участю аудиторії, яка знаходиться в співтоваристві, то публічна сторінка вам не підходить. У пабліку відсутня можливість підписникам спільноти розміщувати записи або будь-який інший контент. Ця установка не за замовчуванням.

Групи ВКонтакте можуть бути закритими або приватними

У групі є налаштування щодо приватності. Тому там можна як відключити можливість підписника брати участь в розміщенні матеріалів, так і навпаки – надати це право.

Крім того, група може бути закритою, тобто сюди людина не може вільно увійти – тільки розмістити заявку на приєднання до спільноти і чекати її схвалення. А також є можливість зробити групу приватною, де тільки адміністратори зможуть вирішувати, кого запросити до спільноти. У паблік таких можливостей не існує.

Для розкрутки групи можна використовувати розсилку запрошень

Важливий момент в плані розкрутки – це надсилати запрошення до спільноти, можна тільки по відношенню до групи.

Це важлива функція, яку часто застосовують в розкручуванні, використовуючи фейкові сторінки для просування. У пабліку такої функції теж немає. Однак в обох типах спільнот є функція «розповісти друзям». Використовуючи цю функцію, ви зможете через пост на своїй стіні розрекламувати групу або паблік своїм друзям або передплатникам.

Це може принести хороші результати, але і в той же час може дратувати тих, хто вже знаходиться в співтоваристві. Навіть якщо ви і вирішили використовувати цю можливість, все ж нею не слід зловживати.

Основні переваги пабліку перед групами

Показ в розділі – Цікаві сторінки

На користь публічної сторінки можна сказати те, що вона розміщується в розділі «цікаві сторінки», який знаходиться на стіні будь-якого користувача ВКонтакті в лівій частині екрана, прямо під розділом «друзі онлайн».

Таким чином, паблік може рекламуватися на сторінках його підписників. Групи ж не розміщуються в цьому розділі. Причому, часто в налаштуваннях приватності користувачі Вконтакті блокують можливість іншим бачити, в яких вони складаються групах.

Це основні відмінності, які сильно позначаються на ході розкрутки спільноти. Не можна сказати, що якась з двох спільнот гірше, просто кожна з них має свої цілі.

Публічна сторінка більше підходить для тих, хто створює спільноту для якоїсь спільної ідеї і планує заробляти на рекламі, партнерських програмах. Як контенту тут часто виступають банальні записи: фотографії котів або всякі мудрі висловлювання.

Група ж більше підходить для комерційного просування або для реклами якихось послуг, а також організації спільноти навколо будь-якої ідеї. Групу Вконтакті легко можна підлаштувати під інтернет-магазин.

Що стосується легкості розкрутки, то пабліку просувати явно простіше. Чомусь люди охочіше підписуються саме на публічні сторінки. Змінити тип спільноти з пабліка на групу або навпаки можна, але не у всіх випадках. Тому краще всього спочатку вибирати, яке співтовариство більше підходить для цілей вашого просування.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *