Бізнес ідея кафе-кіно, план, заробіток

Бізнес ідея кафе-кіно

Якщо ви дійсно вважаєте, що громадське харчування – це нудно, то тут вам не місце. Тому що цю справу не можна сприймати не інакше, як захоплюючий квест під назвою «Кафе». У ньому є свій світ з чарівних героїв, небезпечних мобів, одиниць енергії і декількох етапів до досягнення нірвани. А саме, фінального відкриття точки.

Змоделюємо ситуацію.

Радісні відвідувачі в нашому кафе. Мрії … У нас є запас життів у вигляді нервів, і енергії у вигляді кешу. Наше завдання – переходити на нові рівні, домовлятися з адміністраторами у вигляді сес, водоканалу, податкової, пожежної служби, мнс, енергозбуту, силовиків, екологів, постаратися вижити і не витратити занадто багато  енергії.

Деякі з лиходіїв можуть стати нашими друзями, якщо ми будемо вести чесну гру. Рівні – це етапи розвитку кафе: аналіз ринку, опрацювання концепції, складання фін. плану, пошук постачальників, вибір приміщення, складання бізнес-плану, пошук інвестора, пошук підрядників, відкриття точки, юридичне оформлення тощо.

Коротше, в найближчі 3 – 4 місяці нудьгувати не доведеться, якщо ми увійдемо в цей квест.

А якщо серйозно, то відкривати кафе без підприємницького досвіду і знання сфери громадського харчування безглуздо. Завдання пошуку великих стартових вкладень ускладнюється строгими вимогами з боку держави. Не кажучи вже про те, що заклад потрібно хоча б відкрити.

Гаразд. Радує лише одне: прибутковим може стати будь-яке кафе. Головне – реалізація. Той рідкісний випадок, коли успіх справи полягає від 80% чіткості виконання, і лише в 20% маркетингу.

Ні. Таке кафе не може бути прибутковим. Якщо у нас немає досвіду в закладах громадського харчування, то першим ділом влаштовуємося на будь-яку посаду в конкуруючу компанію в іншому місті. Працюємо так 2 – 3 місяці. Пам’ятаємо, що навіть прибирання приміщень – частина квесту.

Починаємо діяти!

Аналізуємо ринок, складаємо таблицю з кафе, каль’янних і барів міста. Пробиваємо їх за критеріями:

• Назва
•Термін роботи
• Позиціонування
• Концепція (!)
• Джерела трафіку
• Відмінності від інших

Аналізуємо концепції конкурентів.

Який стиль задіяний в меншій мірі, а якого ще немає зовсім? У нашому випадку ми зупинимося на ідеї кафе-кінотеатру. Є антикафе, є каль’янні, а кафе-кінотеатрів я ще не бачив. Що я маю на увазі під цим, розповім трохи пізніше.

Далі, вибираємо 3 – 5 штук найбільш успішних компаній. дізнаємося:

•Середній чек
• Середню відвідуваність в день
•Позитивні сторони
•Слабкі сторони
• Наша думка про причини успіху (деталі)

На даному етапі нам важливо прорахувати приблизну денну виручку кафе. Ці числа знадобляться пізніше при складанні фінансового плану.

Після, опрацьовуємо ідею нашого закладу. Кафе кінотеатр: у чому суть?

У тому, щоб знайти більш-менш просторе приміщення, купити зручні крісла, поставити потужний проектор і поєднувати кіно-сеанси з їжею. Якщо буде дозволяти місце, розділимо простір на 2 частини. Найбільшу віддамо під невеликий кінотеатр. Поменше – тільки під кафе. В ідеалі, це повинні бути кабінки на 4 – 5 чоловік, щоб фільм не заважали іншим відвідувачам.

Потім, опрацьовуємо складові бренду:

• Позиціонування
• Диференціацію
•Фірмовий стиль
• Цільову аудиторію
• Цінову політику
• Назва
• Філософію
• Мета і прагнення
• Ділові принципи
• Місію

Сегментуємо майбутніх відвідувачів.

Кафе такого формату націлене на молоду аудиторію середнього достатку від 16 до 30 років. Для таких людей ми будемо альтернативою кінотеатру і стандартному кафе.

Аналізуємо попит.

Так як аудиторія відносно молода, хорошим варіантом буде замовити Лендінгем і пролити на нього трафік з соц. мереж.

На сторінці пишемо щось на кшталт: «Відкриваємо кафе-кінотеатр в Йошкар-Олі (ваше місто). Це буде заклад, де кожен день ми будемо крутити авторське кіно, яке не показують в кінотеатрі. І поєднувати це з нашою їжею. Залишайте заявку нижче, щоб потрапити на перший безкоштовний кіносеанс і отримати знижку 50% на замовлення ».
За Лендінг віддаємо 3 000 – 7 000 грн
. На рекламу ВК піде ще від 2 000 – 4 000 грн. На сторінку перейде всього 500 – 1 000 осіб. Зацікавляться нашою пропозицією 50 – 100 чоловік.

Середній чек конкурентів з релевантною аудиторією множимо на кількість зацікавлених осіб і ділимо на 2. Грубо отримуємо середню виручку в день.

Після, створюємо блог ВК. Все стандартно: туди ми будемо писати кожен день звіт про виконану роботу і фінансові показники справи. До моменту відкриття закладу на сторінці з’явиться аудиторія, яка прийде на відкриття та забезпечить шум навколо справи.

Бізнес ідея кафе-кіно, план, заробіток

Складаємо список можливих приміщень в місті.

Тут постає дилема: приміщення, а потім концепція, або концепція, а потім під неї приміщення? Як бачите, ми пішли іншим шляхом: придумали ідею, склали критерії приміщення, але не витратили гроші на повну розробку проекту. Тепер, коли будемо шукати місця, зможемо підлаштувати свою концепцію і вже за фактом приміщення замовляти дизайн-проект.

Ми залишаємо 2 – 3 найбільш вигідних варіанти приміщень для нашої ідеї. Дзвонимо власникам, уточнюємо умови оренди.

Важливий момент.

Вибирати краще місце, яке вже обладнано під кафе. Інакше, доведеться піти на штрафне коло пекла з чиновниками і додатково витратитися на ремонт . Зрозуміло, що воно того не варто.

У нас є три шляхи розвитку.

• Перший – самим відкривати точку з нуля. Варіант для досвідчених або зовсім відбитих підприємців.
• Другий – купити успішну франшизу. 90% шансів на успіх. У разі, якщо є багато грошей і не хочеться сильно ризикувати.
• Третій – замовити послуги з комплексного відкриття кафе. Починається від 500000 грн ., Але включає в себе повноцінну роботу з професіоналами і чітке відкриття кафе під нашою маркою. Компанії з такими пропозиціями є. Перші посилання в гуглі за запитом “відкрити кафе”.
Далі я піду за першим варіантом, тому що я відбитий на голову.

Читаємо в інтернеті все про роботу кафе.

Головне тут – розібратися і спланувати статті початкових витрат. Напевно нам знадобиться приміщення, проектор, меблі, барне обладнання, столові прилади, продукти, готові страви, напої, розробка дизайну приміщення, маркетинг і т.д. Не лінуємося і продзвоніть кілька підрядників. Витрачаємо на цю справу від 7 до 1 днів. Отримуємо прайс листи. Вибираємо найвигідніші варіанти ціна / якість.

У першому кафе обійдемося без кухні.

Їжу будемо купувати в інших кафе / ресторанів / столових. Домовитися з ними простіше простого. Досить дізнатися контакти директора і запропонувати партнерство. Обговорюємо майбутнє меню і графік поставок.

Докручувати концепцію кафе з урахуванням нових умов. Тепер вже опрацьовуємо все детально, якщо не зробили цього на самому початку. Пакуємо все в бізнес-план. Витрачаємо на оформлення 3 – 4 дні. Складаємо фінансовий план. Витрати беремо з прайс-листів. Інформацію по виручці запозичуємо у конкурентів з нашого аналізу.

Шукаємо досвідчену людини в іншому місті. Йдемо на зустріч в будь-якому випадку, навіть якщо попросять гроші. Приїжджаємо до нього, показуємо свій бізнес і фінансовий плани. Нас коректують і дають поради на майбутнє.

Не варто боятися того, що ідею поцуплять.

Успішному рестораторові це не потрібно. Він вже забезпечив себе в житті. Для запуску нової незрозумілої ідеї знову потрібно ризикувати. А за кілька тисяч і я поділився б знаннями, якби була пропозиція.

Вносимо правки в бізнес-план. Шукаємо інвестора / беремо кредит. Отримуємо гроші і починаємо діяти. Домовляємося з власником приміщення на бронювання місця. Хоча б на 2 – 3 тижні, поки не відкриємо юр. обличчя. Свої слова підкріплює готовим бізнес-планом і «добром» досвідченої людини.

Відкриваємо ТОВ.

Орендуємо приміщення. Шукаємо підрядника на створення дизайн-проекту кафе. Шукаємо компанію, яка цей дизайн реалізує. В ідеалі, це повинна бути одна і та ж компанія, щоб не було питань одних до інших.

Поки опрацьовуємо проект, шукаємо професійних працівників. Нам знадобляться офіціанти, кур’єри, бухгалтер, прибиральник, менеджер приміщення і товарознавець. Останній у списку буде керувати поставками їжі в кафе. Зрозуміло, що товарознавець повинен бути набагато досвідченіше нас в плані організації точки громадського харчування. Випускник торгового коледжу не підійде.

З продуктами дуже багато тонкощів.

Починаючи від красивої подачі і технологічних карт, і закінчуючи правильною упаковкою при доставці по місту. Все це повинен знати товарознавець .

Якщо зводити успіх будь-якого кафе до крайності, то в ньому важливі 2 речі: атмосфера і сервіс. Від того, наскільки якісно заточений наш заклад під ЦА залежить, як багато цієї ЦА прийде. А якість обслуговування впливає на те, скільки людей повернуться в майбутньому знову. Решту віддаємо на аутсорс.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *