Бізнес ідея. Духи на замовлення, заробіток, лендінг

Бізнес ідея. Духи на замовлення

У багатьох є зрозуміла біль: що подарувати дівчині, чоловікові, близьким людям? Найчастіше, дарують духи. Але вибір відповідного аромату перетворюється на катування. Для обох людей. Тупі натяки про подарунок з одного боку перебиваються ще більш дурними питаннями про те, навіщо партнеру така інформація. «Досить!» – подумав я, і прийшов до цієї ідеї.

Я назвав цю справу «Сервісом по підбору духів». В чому суть. До нас звертається людина. Ми дізнаємося у неї всі можливі вихідні дані партнера, підбираємо аромати, привозимо пробники, пояснюємо наш вибір і рекомендуємо магазини, в яких можна зробити покупку.

Особисто я б за 100 – 250 грн звернувся до такого додатку. Це економить час і дає мені можливість здивувати близьку людину. А це коштує ніяк не 250 грн. 

Розвиватися будемо через місцевий роздріб. Вони нам – рекламу в своїх магазинах і безперебійні пробники парфумів, ми їм – клієнтів через сервіс. У підсумку справа буде розвивати сама собі. Ми лише коригуємо систему і витягаємо кеш.

Як би я реалізував цю задумку

Спочатку протестуємо тему. Зробимо Лендінгем, проллємо на нього трафік з ЦА. Попросимо пошту у всіх, хто хотів би брати участь в бета-тестуванні. Так ми зрозуміємо, наскільки широкий ринок.

Зробили? Йдемо далі. Якщо Лендінг показав хорошу конверсію, збираємо команду. Нам знадобляться програміст і людина, яка шарить в парфумах. За таким партнером йдемо в салон краси або імідж лабораторію. Будь-який більш-менш компетентний співробітник розбирається і в ароматах.

Складаємо фінансову модель

Скільки буде замовлень, який середній чек, обчислюємо ROI, поріг рентабельності. Загалом, вважаємо все по-максимуму. Це потрібно, щоб не прогоріти в грошах.

Потім, збираємося з командою і робимо чорновий прототип сервісу.

Важливо продумати маркетинг – стратегію, концепцію, позиціонування, ключові цінності, ЦА, бізнес-модель і бозна-чого ще. Якщо ми, як організатори, не знаємо, що входить в стандартний прототип сервісу, то краще не братися за справу. Ось серйозно.

Далі, діємо.

Розподіляємо завдання: програміст створює сайт, парфумер веде спільноти в соц. мережах, ми займаємося опрацюванням ідеї, маркетингом, пошуком нових партнерів. Через 2 – 3 місяці викочуємо бета-версію сервісу.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *