Чат-ботів в маркетингу, продажах, месенджерах, їх переваги та недоліки

9 способів використання чат-ботів в маркетингу і продажах

Чат-боти стрімко набирають популярність поряд з мессенджерами, за допомогою яких бренди стали спілкуватися зі своєю аудиторією.

Чат-боти отримали значний розвиток останнім часом завдяки штучному інтелекту (ІІ) і обробці мови (NLP), на яких заснована їхня робота.

Крім того, вони прекрасно справляються із завданням клієнтського сервісу, а засновані на ІІ чат-боти можуть стати частиною ваших маркетингових дій і допоможуть вашим клієнтам безперешкодно пройти через воронку продажів. Ось кілька способів, коли чат-боти можуть бути використані в вашій маркетинговій стратегії:

Запропонуйте вашій аудиторії індивідуальний підхід

Взаємодія з кимось, хто знає вас особисто, може цілком відрізнятися від специфіки спілкування в листуванні. Чат-боти інтегровані в соціальні мережі і збирають дані про кожну людину, з якою ви взаємодієте.

Коли користувач робить запит в службу підтримки, чат-бот може відповісти дуже точно і досконаліше, пропонуючи індивідуальні порада, засновані на попередніх взаємодіях і перевагах користувача.

Велика залученість

Чат-боти є унікальним інструментом не тільки через те, що втягують ваших клієнтів, але і тому, що утримують їх. На відміну від інших форм маркетингу, чат-боти можуть утримувати ваших клієнтів дуже довгий час. Наприклад, якщо ви залучаєте увагу ваших споживачів за допомогою відео, то воно може бути дуже масовим, але як тільки воно закінчується, то стає марним.

Чат-боти можуть опанувати увагою вашої аудиторії і навчатися, завдяки взаємодії, дозволяючи відправляти користувачеві актуальну інформацію про ваш бренд, продукти та послуги. По суті, вони здатні продавати додаткові і супутні товари в індивідуальній формі.

Контакт з широкою аудиторією

У зв’язку з тим, що чат-боти знайшли свою аудиторію саме в соціальних мережах і месенджерах, вони здатні добитися уваги практично нескінченної аудиторії. Вони можуть обробляти нову клієнтську базу для вашого бренду, завдяки спілкуванню з новими демографічними шарами, можуть бути інтегровані в різні додатки, роблячи вас більш доступними для вашої аудиторії. Це, в свою чергу, відкриває вам нові можливості підвищення продажів.

Збір і аналіз клієнтських даних

Ваш чат-бот дасть вам прекрасну можливість збирати відгуки від ваших клієнтів. Адже поки не з’явиться якоїсь особливої причини, люди не захочуть витрачати час на ваші опитування. Чат-бот пом’якшує підхід до збору відгуків, завдяки природному спілкуванню і питань всередині діалогу.

В добавок, з правильними інструментами машинного навчання, ваш чат-бот може аналізувати відгуки та іншу інформацію, яка збирається від користувачів, і дасть вам можливість отримати більш широке уявлення про те, чого насправді хоче ваша аудиторія. З цього моменту, ви можете переробити свою маркетингову стратегію, щоб сконцентруватися на потребах ваших клієнтів, таким чином роблячи підхід до маркетингу більш привабливим.

Відправка релевантних повідомлень

Споживачі не бажають бути завалені листами, повідомленнями та іншими повідомленнями кожен раз, коли з вашим бізнесом, продуктами або послугами щось відбувається. Так як чат-боти здатні збирати і аналізувати дані, вони також здатні і відправляти персоналізовані повідомлення в соціальних мережах і месенджерах, які є релевантними для кожного окремого користувача.

Зробіть спілкування з вашим брендом більш захоплюючим

Крім того, що чат-боти можуть доставляти якісну інформацію клієнтам, вони також здатні взаємодіяти більш захоплюючими. Прикладом може служити чат-бот від Whole Foods. Він дозволяє користувачам шукати рецепти через Facebook Messenger використовуючи прості емодзі. Такий чат-бот робить ваш маркетинг більш захоплюючим і інтерактивним, створюючи більш глибоке враження на користувача.

Робота на випередження

Найчастіше бренди досить пасивно підходять до питання взаємодії з клієнтами. Вони починають спілкування з ними в тих випадках, коли споживачі першими виходять на контакт. Чат-бот може автоматично відправляти вітальне повідомлення, коли людина потрапляє на ваш сайт або сторінку в соціальній мережі, тим самим попереджаючи про те, що ви використовуєте чат-боти в своїй роботі з клієнтами. Це дозволяє вам діяти на випередження, покращуючи таким чином репутацію бренду і підвищуючи кількість можливих взаємодій з аудиторією.

Безперешкодно проводите своїх клієнтів через воронку продажів

«Обробка» потенційних клієнтів є невід’ємною частиною маркетингу будь-якої компанії. На жаль, це також дуже енергозатратно. Чат-боти ж дозволяють вам збирати інформацію, а потім створювати персоналізовані повідомлення, які допоможуть вашим покупцям пройти шлях від початку і до кінця.

Для того, щоб ця «обробка» клієнтів була максимально ефективною, збирайте потрібну інформацію і проводите тестування ваших персоналізованих повідомлень. Завдяки цьому ви зможете підлаштувати свої маркетингові дії під всіх і кожного.

Активно ведіть соціальні мережі

Очікувати від своєї служби клієнтської підтримки моментальних і якісних відповідей на кожен запит в соціальних мережах не тільки нереалістично, але і неймовірно складно і, як не дивно, дорого. За допомогою чат-ботів ви можете спілкуватися з клієнтами 24 години на добу, 7 днів на тиждень. Навіть якщо не розглядаєте грошове питання, чат-боти зроблять вашу присутність в соціальних мережах постійною і дуже корисною.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *