7 способів завжди все встигати

7 способів завжди все встигати

Здається, що всюди встигнути неможливо. Так воно і є: ти не можеш розірватися і бути одночасно на різних кінцях міста. Однак якщо ти адекватний хлопець, ти не плануєш так свій розклад, а стежиш, щоб всі справи слідували строго одна за одною. Навіть при таких розкладах частенько буває непросто впоратися з усіма планами, і зараз fix-life дасть тобі сім порад, як завжди все встигати.

7 способів завжди все встигати

1. Розстав приорітети.

Розставляти пріоритети потрібно кожен день, розташовуй всі справи по спадаючій їх важливості. Подивитися фільм – хороша ідея, але вона повинна знаходитися десь в останній частині списку, а сфокусуватися слід на роботі, здоров’ї або інших справах, важливих для твого життя.

2. Плануй заздалегідь.

Краще розписувати всі свої справи наперед. Якщо ти знаєш, що в певний день плануються якісь заходи, варто будувати свій графік виходячи з того, що в цей час ти будеш зайнятий. Наприклад, в той день ти опинишся в певному місці, і якщо у тебе є справи неподалік, сплануй їх так, щоб здійснити їх у відповідний час і бути вільним від необхідності знову їхати туди. Це допоможе тобі бути більш продуктивним.

3. У кожної речі має бути своє місце, куди її треба постійно повертати.

Знати, де що лежить, це дуже важливо, бро. Так ти будеш витрачати набагато менше часу на пошуки загублених штуковин і швидше закінчеш всі свої справи. Перевірено електронікою. Ми витрачаємо занадто багато часу на пошуки ключів, папірців та подібної фігні, переживаємо страшний стрес, засмучуємося і вибиваємося зі звичного ритму. Замість цього краще спокійно брати речі там, де вони лежать, а потім повертати їх туди.

4. Не бійся давати завдання іншим.

Давати завдання і просити про послугу – це нормально, так можна встигнути зробити більше справ. Але тільки не треба нікого змушувати. Замість цього пересвідчись, що обрана людина дійсно в змозі виконати твоє прохання, що у нього є всі необхідні для цього речі та інструменти. Якщо він не в змозі тобі допомогти, це означатиме лише трату часу для тебе, а на додачу ще й стрес від необхідності виправляти чужі помилки. Якщо ти сам швидше впораєшся з справою, не мороч іншим голову.

5. Складай списки і перечитуй їх.

Списки – твої найкращі друзі, завдяки їм ти нічого не забудеш. Залишай нагадування в різних місцях, щоб нагадувати собі, що тобі ще треба зробити. Це важливо: небезпечно покладатися на власну пам’ять, вона так недосконала. Дослідження показують, що люди встигають більше, якщо у них є список справ, за яким вони відстежують свій прогрес. Спробуй, чувак.

6. Дотримуйся розкладу.

Розклад допоможе тобі вчасно виконувати призначені справи і більше встигати. Єдина проблема тут – зрозуміти, скільки часу займе кожна конкретна справа. Пам’ятати, що ти можеш помилитися, а виконання справ може затягнутися. Завжди залишай запас, коли складаєш розклад. Якщо ти думаєш, що справа займе 10 хвилин, напиши для спокою 15. Так ти не будеш гнатися за часом.

7. Будь дисциплінованим.

І нарешті, виконуючи роботу, ти повинен бути дисциплінованим. Важливо фокусуватися на роботі і не відволікатися, навіть якщо це дуже важко. Коли ти не зосереджуєш увагу на роботі максимально, вона займає більше часу. Якщо тебе відволікають люди, дай їм зрозуміти, коли їм варто залишити тебе в спокої. Коли хтось спокушає тебе перспективою випити кави, згадай, що в тебе є яйця, і скажи, що ваша кав’ярня нікуди не дінеться і немає необхідності відриватися від розкладу, якщо цього можна уникнути.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *