Instagram Stories, бізнас, для чого використовувати, підписники

4 причини використовувати Instagram Stories для бізнесу

В останні місяці Instagram відкриває все більше можливостей для власників бізнесу. Наводимо кілька причин, чому кожен підприємець повинен використовувати таку популярну функцію Stories для розвитку своєї справи.

Коли в серпні 2016 року Instagram запустив Stories (або Історії), функцію з Snapchat, що дозволяє користувачам викладати в мережу фото і відео, доступні для перегляду лише 24 години, це викликало великий ажіотаж серед користувачів. Блогери швидко підчепили цю новину і стали активно її обговорювати, публікуючи свої роздуми про те, чому це здорово, чому це відстій, і чому Snapchat не повинен турбуватися за свою аудиторію (хоча, в даний час повинен).

Instagram Stories є відмінним інструментом для підприємців, щоб дати поштовх розвитку маркетингової кампанії. Ось кілька основних причин чому.

1. Це дешево

У той час як офіційні, спонсоровані оголошення в Instagram коштують дорого, відносно слабкі правила просування дозволяють компаніям безкоштовно створювати акаунти і негайно починати рекламуватися в Stories і звичайних публікаціях.

Дешевизна використання Instagram дозволяє стартапам і іншим представникам малого бізнесу блискавично розпочати рекламну кампанію практично без бюджету. Чим менше ви залежите від бюджету, тим більше з’являється можливостей для тестування різних видів контенту і адаптації до потреб клієнтів.

2. Це створює ефект присутності

Багато маркетингових команди зраділи появі повноекранних оголошень в Stories. Адже надавши компаніям можливість використовувати фотографії і відеоролики для реклами на весь екран, Instagram створив відмінну платформу для зближення з потенційними клієнтами. Через те, наскільки швидкоплинні Stories, фахівці зосередилися на реальній і нефільтрованій рекламі, намагаючись налагодити прямий, “живий” контакт з користувачами. Вони дозволяють підписникам взаємодіяти зі своїм контентом, а не просто пасивно перегортати його.

Крім усього іншого, оголошення в Історіях дозволяють скористатися наявними можливостями таргетингу, робити оголошення високорелевантними, показувати їх цільову аудиторію. Наприклад, Airbnb виконали величезну роботу, використовуючи відеорекламу в своїх Історіях, щоб донести глядачам враження від подорожей. У них було двозначне зростання ефективності рекламної кампанії, завдяки таргетуванню і “виходу на потрібну аудиторію, з правильним способом мислення і відповідною історією.”

3. Це зближує вас з користувачами

Понад 150 мільйонів людей щодня користуються Stories. Кожна п’ята Stories отримує приватне повідомлення від переглянувших її користувачів, близько 70 відсотків інстаграмерів підписані на бізнес-акаунти. Такий високий рівень залученості означає, що компанії, які використовують Stories, можуть створювати дуже тісний зв’язок зі своїми клієнтами і використовувати це в своїх інтересах. Користувачам хочеться бути в курсі подій і справ свого улюбленого бренду – ви можете отримати вигоду з цього, наприклад, розміщуючи ексклюзивні матеріали про те, що відбувається щодня всередині вашої компанії. Іншими словами – пора йти в ногу з часом.

Діліться матеріалами “за кадром”, прочиняйте завісу у внутрішнє життя і показуйте як створюються певні продукти. Всі ці кроки допоможуть встановити тісний зв’язок з користувачами. Надайте людям можливість заглянути в творчий процес, це допоможе їм відчути, що вони дійсно знають ваш бренд.

4. Це допоможе залучити до вас молоде покоління

Середній вік інстаграмеров набагато менше, якщо порівнювати з іншими соціальними мережами, такими як Facebook. Все більше і більше стартапів використовують Instagram як спосіб спілкування з сучасною молоддю, щоб бути в тренді. Оскільки молоді люди схильні цінувати автентичність і відкидати те, що їм здається фейком, здатність олюднити свою компанію і вселити до неї довіру через Stories – цінний ресурс.

Популярні інстаграмери, відомі як лідери думок, також можуть допомогти вам вплинути на сучасне покоління. Лідери думок мають багатотисячні і багатомільйонні аудиторії, що складаються в основному з молодих підписників, що стежать за кожним кроком своїх кумирів. В результаті компанії часто запрошують блогерів в свої Stories або пропонують взяти участь в інших спеціальних проектах. Ви можете використовувати це, залучаючи блогерів для впливу на їх підписників, адже багато хто з них роблять це безкоштовно або в обмін на ваш продукт.

Багато людей успішно використовують Stories і мають велику аудиторію: тату-артисти, художники, дизайнери, музиканти та інші люди, що розвивають свій бренд. Вони регулярно викладають свої Історії, намагаються поєднувати в них актуальність і відкритість, занурюють в них підписників і роблять це вкрай успішно. Немає причин, за якими стартапи та малий бізнес не можуть робити те ж саме .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *