20 видів знижок для ваших продажів

20 видів знижок для ваших продажів

1. Знижка на термін – така знижка встановлюється на певний строк. Обмеження по терміну є стимулом для покупців – вони розуміють, що через певний час пільгові умови закінчаться. Цією знижкою я якось скористався при купівлі меблів для кухні. 30% є 30%. Особливо коли в грошах така знижка прирівнюється до вартості хорошої газової плити.

2. Одноденна знижка – нехай це знижка на термін, але, все ж, хочу її виділити окремо. Знижка на один день – це взагалі відмінний «стимулятор» продажів. «Тільки сьогодні …»

3. Знижка на один товар – сенс зрозумілий: пільгова ціна застосовується тільки на конкретний товар. Дуже часто така знижка супроводжується обмеженням по терміну. Тобто, перед нами комбінована знижка. Часто до такого прийому вдаються супермаркети – щотижня вони продають якийсь новий товар зі знижкою.

4. Попередня знижка – ця знижка застосовується у разі попереднього замовлення нового товару. Є дата релізу, і є пропозиція заздалегідь замовити товар на пільгових умовах, не чекаючи самого релізу. Напевно, ви пам’ятаєте, коли інтернет-магазин видавництва «Пітер» приймав попереднє замовлення на мою книгу «Копірайтинг масового ураження» по більш цікавій ціні.

5. Знижка при досягненні певної суми – класичний прийом роздрібної торгівлі. Хочете знижку? Тоді придбайте товар на якусь мінімальну суму.

6. Оптова знижка – це вже з опери дистрибуції. Є постачальник або виробник, а є реалізатори або великі споживачі. Знижка застосовується при великому обсязі замовлення. Тут часто застосовується ціла шкала. Хто замовляє більше товару – отримує більш приємну знижку.

7. Накопичувальна знижка – комбінований вид, включає в себе кілька елементів. Сенс простий і зрозумілий: накопичуєте покупок на конкретну суму – отримуєте нову знижку, і так по шкалі.

8. Знижка за готівку – часто зустрічав за кордоном, хоча й у нас це буває періодично, наприклад: у невеликих магазинах, де продаються мобільні телефони (формат ринку). За кордоном, де царює безготівковий розрахунок (пластикові карти), можна купити товар зі знижкою, якщо платиш за нього готівкою. У нас навпаки можуть додати до ціни якийсь відсоток (еквівалент відсотку за зняття готівкових коштів з банківського рахунку або карти).

9. Персональна знижка – найвідоміший формат: знижка-купон або знижка-флаєр. Вам їх можуть надіслати поштою, попросити вирізати в газеті і навіть просто вручити на вулиці.

10. Святкова знижка – часто ви отримували на свій телефон смс від якогось ресторану, що запрошує вас до себе на зустріч день народження з привабливою знижкою? Це і є – святкова знижка.

11. Знижки при купівлі в Інтернеті – якщо ви живете в Україні – порівняйте ціни у деяких магазинах, а потім відвідайте інтернет продажі цього ж магазину». Ви побачите, що ціни в інтернет-магазині можуть бути більш приємними. Думаю, не потрібно пояснювати причину такого ходу.

12. Тающа знижка – принцип роботи такої знижки можна пояснити наступним чином: застосовується не фіксована знижка, а ціла шакала знижок, розмір яких скорочується в міру наближення до дедлайну. 20%, 10%, 5% …

13. Ситуативна знижка – коли я в магазині купував собі зимову куртку, попросив у продавця знижку. Він мені відповів: «Добре, але тільки якщо купите прямо зараз». Дуже справедливий хід.

14. Знижки конкретним групам – зауважували в аптеках «знижки для пенсіонерів», а в кінотеатрах «знижки для студентів»?

15. Партнерська знижка – «фішка» часто використовується в мережевих продажах. Ви залучаєте партнера, який буде вас рекомендувати або поширювати вашу продукцію, а натомість ви йому пропонуєте самому стати покупцем на пільгових умовах.

16. Колективна (групова) знижка – бум 2011 року. Хоча я її ще бачив в Лондоні в 2001 р при покупці квитків в Музей воскових фігур Мадам Тюссо. Збираєте групу покупців – і отримує знижку.

17. Кросс-знижка – ви пропонуєте клієнтові придбати один (або декілька) товарів за базовою ціною, а додатковий товар – зі знижкою.

18. Знижка за швидку оплату – періодично зустрічається в b2b-продажах: чим швидше оплачуєш заборгованість, тим більшу знижку отримуєш.

19. Знижка на першу покупку – часто використовується зарубіжними інтернет-магазинами, які кожному новому зареєстрованому користувачеві у вітальному листі відправляють знижку на першу покупку.

20. Знижка-абонемент – актуально для послуг. Найяскравіший приклад: фітнес-клуби і басейни. Разове відвідування – одна ціна, але можна купити абонемент і відвідувати заклади на більш приємних умовах.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *