12 справ, які успішні люди встигають робити до обіду

12 справ, які успішні люди встигають робити до обіду

Якщо ви хочете стати більш успішними і здоровими, то постарайтеся скорегувати свій робочий графік таким чином, щоб ці 12 речей були зроблені ще до обіду:

12 справ, які успішні люди встигають робити до обіду

1. Робіть список завдань на день напередодні ввечері.

Не варто поспішати і робити завдання на день вранці або під час початку робочого дня. Краще розплануйте свій робочий день ще ввечері. Це не тільки дозволить спокійно все обміркувати, а й спокійно заснути вночі.

2. Висипайтесь.

Відсутність повноцінного сну впливає на продуктивність і концентрацію уваги. Так само постійні недосипання призводять до запізнень і зайвому стресу на роботі. Більшості людям для повноцінного сну необхідно не менше восьми годин.

3. Ніяких: «Ще 10 хвилин»!

Дуже легко вранці перевести будильник на 10 хвилин, потім ще … ще … і в підсумку втратити цілу годину. До того ж, такі короткі проміжки сну не можна вважати ефективними. Будь-яка людина може стати «Жайворонком». Ставте свій будильник раніше і прокидайтеся по першому (!) Дзвінку. Спочатку це буде складно, але через пару тижнів ви зможете налаштувати себе на потрібний режим.

4. Робіть зарядку.

Ті хто здійснює активні фізичні дії в денний час, частіше демонструють гострий розум і мають більший запас терпіння.

5. Заведіть ранковий ритуал.

Не важливо що це буде: кава, зарядка, перегляд пошти … головне щоб у вас був тихий час, який можна провести наодинці з собою.

6. Снідайте.

Хороший сніданок заряджає вас енергією після довгої ночі. Готуйте собі здорові сніданки, і уникайте важкої їжі, на переробку якої і піде вся ваша енергія.

7. Приходьте в офіс вчасно.

Якщо ви дотримуєтеся решта правил успішних людей, то похід на роботу буде для вас легкою підбадьорливою ​​прогулянкою, а не гонкою з подоланням перешкод.

8. Звіряйте свої цілі з начальством або підлеглими.

Всі ми знаємо приказку, що ланцюг міцний на стільки, на скільки міцна його найслабша ланка. Не забувайте, що ви працюєте в команді, і щоб бути впевненим, що ви рухаєтеся потрібним курсом – обговорюйте цілі і пріоритети зі своїми колегами.

9. Почніть з найскладніших завдань.

Не варто відкладати завдання, які вас турбують на кінець дня. Краще почніть з них, щоб вони не висіли похмурими хмарами цілий день.

10. Уникайте ранкових зібрань.

Ранковий час найпродуктивніший, і нерозумно його витрачати на наради, які можна перенести на другу половину дня.

11. Виділіть час на перевірку повідомлень.

Перестаньте постійно перевіряти свою пошту. Краще виділіть на це окремий час щоб не відволікатися на протязі всього дня. Якщо ви турбуєтеся про те, що клієнти не будуть отримувати відповіді достатньо швидко, то перевіряйте пошту щогодини, але не частіше.

12. Робіть обідню перерву.

Дозвольте собі відволіктися і пройтися. Можна навіть зайти в свою соц. мережу, щоб відправити кілька повідомлень – це навіть добре. Головне не зловживати цим і не намагатися прочитати свою новинну стрічку до самого кінця.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *